TAIP PAT SKAITYKITE: Viskas, ką turėtumėte žinoti apie WEC lenktynes
Le Mane laimėti svarbu dėl to, kad ilgiausiose lenktynėse skiriama daugiausiai taškų. Tačiau įtempta kova verda ir trumpesnių etapų metu. Pirmąsias sezono lenktynes Silverstoune laimėjo vienas iš dviejų „Toyota Gazoo Racing“ ekipažų #8 – Kazuki Nakajima, Sebastienas Buemi ir Anthony Davidsonas. Tą patį jie padarė ir Spa – iškovojo „Toyota“ komandai jau 12-ąją pergalę WEC istorijoje.
Įdomu, kad pirmą kartą nuo 2014 m. lenktynių Šanchajuje „Toyota“ komanda pačioje galingiausioje Le Mano prototipų LMP 1 klasėje laimėjo iškart pirmąją ir antrąją vietas.
Lenktynių eiga
Lenktynes atidarė „Misteris Le Manas“ – Tomas Kristensenas, neseniai viešėjęs Lietuvoje.
Iškart užvirė įnirtinga kova. Į priekį iš pole pozicijos išsiveržė „Porsche“ #1 (Neel Jani, André Lotterer ir Nick Tandy), bet neilgam – veidrodėliuose lyderis nuolat matė jį bandančius atakuoti „Toyota“ lenktynininkus. Galiausiai į priekį išsiveržė „Toyota“ #7 važiavęs Mike Conway. Netrukus „Porsche“ #1 aplenkė ir „Toyota“ #7, tad vokiečių komandos stovykloje ėmė sklandyti niūrios nuotaikos. Juo labiau, kad net vėliau „Porsche“ #2, trumpam išsiveržęs į lyderio poziciją, posūkyje savo nosimi kliudė kitą automobilį ir turėjo stoti techninio aptarnavimo zonoje pasikeisti priekinės dalies.
Finišas buvo tikrai įspūdingas, nes „Toyota“ #8 pilotas Sebastienas Buemi savo komandos draugą Kamui Kobayashi paskutiniame rate aplenkė tik 1,992 sek. Kamui važiavo pakaitomis su Mike Conway, nes jų trečiasis ekipažo narys José María López patyrė nugaros traumą.
Kol kas WEC čempionate užtikrintai pirmauja „Toyota“, bet labai daug ką lems lenktynės Le Mane birželio 17 d.
WEC čempionate automobiliai varžosi absoliučioje įskaitoje ir trejose klasėse: LMP1 (galingiausia), LMP2, LM GTE PRO ir LM GTE AM (kėbuliniai automobiliai).