Lietuvių Edvino Juškausko ir Aisvydo Paliukėno ekipažas Nr. 307 dėl drėgmės taip pat turėjo problemų su elektra. Automobilis tai užsivesdavo, tai ne.
„Kažkokiais magiškais būdais išsisprendė. Dabar turim bėdų su kuro baku – alsuoklis užsikimšo, sutraukė baką ir jis išsitraukė iš tvirtinimų. Taip pat pamušta važiuoklė, pagadintas suvedimas, pamuštas sparnas, dugno apsauga.
Trumpai tariant – Dessert Warrior byra nelygioje kovoje su Italijos upėmis, bet komandos nuotaikos geros. Vakar jau netikėjome, kad užsikursime, bet pasirodo stebuklų būna, tai kiekvienas įveiktas kilometras yra neįtikėtinas.
Už vėlavimus į Parc ferme dėl užtrukusių remontų turim 38 minutes baudos, bet apie rezultatą mes ir šiaip nesvajojam – svarbu finišuoti.
Labai gaila Benedikto Vanago – ryte palijus, visos brastos, kurios buvo ir taip riebios, pasidarė dar piktesnės. Nes į brastą lendam jau su palėtintoju. Ir tai oro filtrui kliūna vandens.
Tikrai galima sakyti, kad Baja lyderius užklipo netikėtai, nes jie galvojo, jog varžosi tarpusavyje, o Italija parodė, jog vien išgyventi trasoje yra reikalų“, – pasakojo komandos nariai.
Pasiekė finišą
„Patys tuo nelabai tikime, bet mes šiandien finiše. Paskutiniame greičio ruože pagadinome ratą, tai truputį pagąsdino savo garsais ir, realiai – pribaiginėjam variklį ir turbiną. Ir važiuoklę. Oro filtras atrodo it riebiai nuteptas uogiene, tik labai juoda uogiene. Rytojui tikėkimės motoro ir turbinos užteks. Kas džiugina, tai kad paskutiniam ruože tempą mažinom, o rezultatas panašus (greičio ruožas kartojasi), reiškia pavyksta mažinti dramos ir didinti vidutinį greitį. Atvažiavome čia mokytis, tai pamokų susirinkome sočiai“, – praneša komanda.