Nors ir čempionate dėl pirmosios vietos varžosi pirmaujantis K.Rovanpera („Toyota“) bei 17 taškų atsiliekantis O.Tanaku („Ford“), didžiausią šansą iškovoti pergalę turės „Hyundai“ vairuojantys pilotai. Kaip žinia, Pietų Korėjos gamintojo bolidai praeityje yra laimėję Sardinijoje net keturis iš penkių paskutinių Italijoje organizuotų ralių.
Pažvelgus į „Hyundai“ sudėtį, akys neabejotinai nukrypsta į T.Neuville. Čempionatą pradėjęs trimis iš eilės pasiektais podiumais, jis prasčiau pasirodė tik paskutiniuose dviejuose etapuose. Vis dėlto praeityje (2016 ir 2018 metais) net du kartus čia šventęs pergalę, belgas bus tarp favoritų.
„Portugalijoje man buvo sunku. Buvau automobilį susireguliavęs visai kitaip nei D.Sordo ar E.Lappi, tačiau rizikai nepasiteisinus man labai stigo sukibimo, taip pat buvo sunku atrasti tinkamą automobilio balansą. Reguliuodamas automobilį panašiau į komandos draugus, tikiuosi, šiame ralyje būti greitesnis“, – sakė T.Neuville'is.
Sardinijoje bus stiprus ir Thierry komandos draugas Dani Sordo. 2019 ir 2020 su „Hyundai“ irgi čia laimėjęs ispanas savo greičiu turėtų nieko nestebinti.
Grįžtantis S.Ogier ir nepalanki „Toyota“ startinė vieta
Labai smagu, kad šiame etape grįš legendinis Sebastienas Ogier. Nors ir jis šiemet dalyvauja tik dalyje čempionato etapų, po dviejų pasiektų pergalių kol kas čempionate su E.Evansu dalijasi trečiąją vietą. Net keturis kartus praeityje čia laimėjęs S.Ogier tikisi pasiekti rekordą – laimėti Sardinijoje penktą kartą.
Penktoje vietoje startuosiantis T.Neuville'is neabejotinai turės pranašumą prieš anksčiau startuosiančius „Toyota“ pilotus. Tartum su šluota, savo bolidais trasos dangą nuvalysiantys anksčiau startuosiantys japonų komandos pilotai, paliks jam jau daug švaresnę dangą, leisiančią pasiekti geresnį sukibimą.
Nepalankiausia situacija pirmam startuosiančiam K.Rovanperai
„Nepalankiausia situacija pirmam startuosiančiam K.Rovanperai, tačiau S.Ogier ir E.Evansas yra jau kiek geresnėse pozicijose. Tikiuosi, jie galės kovoti dėl pergalės ralyje“, – sakė „Toyota“ komandos vadovas J.M.Latvala
Itin stabiliai šiemet važiuojančio esto Otto Tanako pasitikėjimas savimi didėja kone su kiekvienu etapu. Rytine Sardinijos salos pakrante nusidriekiantys greičio ruožai laikomi vienais sunkiausių visame WRC kalendoriuje, uolos ir kartais tartum švitrinis popierius padangas plėšanti dygi danga kasmet tampa nemenku iššūkiu pilotams. Vis dėlto pernai čia laimėjęs O.Tanakas neabejotinai sieks iškovoti „Ford Puma Rally1“ automobiliui pirmąją pergalę ant žvyro.
„Shakedown“ rezultatai
Kaip ir buvo galima tikėtis, D.Sordo buvo itin greitas bandomajame „shakedown“ važiavime. Jam ant kulnų lipo O.Tanakas ir S.Ogier. Tuo tarpu pirmasis startavęs ir ant grubios kelio dangos važiavęs K.Rovanpera greičiu nusileido lyderiams. Nepatogi startinė pozicija šiame ralyje suomiui tikrai gali sumaišyti kortas.
„Shakedown“ greičio ruožo vaizdo įrašas:
„Shakedown“ rezultatai: