SS6
Šio GR metu S.Ogier turbina galutinai išėjo iš rikiuotės ir prancūzas pasiekė finišą tik visai iš lėto riedėdamas. Dėl to jis prarado 2 min. 20 sek.
Šiame GR laimėjo kelią valęs T.Neuville.
Po šios S.Ogier nesėkmės, ralio lyderis O.Tanakas galėjo atsikvėpti. Jį nuo P2 bendroje įskaitoje esančio D.Sordo skyrė 21,8 sek., o P3 esantis T.Neuville atsilikinėjo nuo lyderio jau 45 sek.
SS5 Ralio lyderiu tapo O.Tanakas
Iki šiol visą dieną vienintelis S.Ogier išvengė bet kokių problemų, tačiau atrodo, kad negailestingas Graikijos ralis pasivijo ir jį.
SS5 laimėjo O.Tanakas ir aplenkė žymųjį prancūzą net 16,7 sek. Tai leido estui 5 sek. persvara išsiveržti į priekį bendroje ralio įskaitoje.
Žurnalistų po finišo paklaustas apie tai, kas nutiko, S.Ogier tepasakė, kad nežino priežasties ir bandys ją aiškintis. Atrodo, kad techninės problemos ištiko ir jį.
SS4
Į bėdą šiame GR pakliuvo jau A.Fourmaux. Vieno šuolio metu jis nesėkmingai nusileido ir pažeidęs savo automobilio priekinę važiuoklę turėjo trauktis.
Tuo tarpu O.Tanakas (P2 ruože) nors ir sakė, kad automobilio balansas dar prastesnis. Nuo S.Ogier atsiliko tik 1,9 sek.
Tuo tarpu SS4 laimėjęs S.Ogier tiesiog mėgavosi vairavimu. Iškritus iš kovos A.Fourmaux, dėl ralio lyderio pozicijos teliko kovoti S.Ogier ir O.Tanakas.
SS3 Tęsėsi dalies „Toyota“ vairuotojų bėdos
SS3 metu stipriai krito O.Tanako tempas. Šio GR metu jį Sebastienas Ogier aplenkė net 11,2 sek. ir tapo naujuoju ralio lyderiu.
Po finišo paklaustas to priežasčių estas sakė: „Labiausiai koja pakišo prastas balansas. Viso ruožo metu tarsi kovojau su savo automobiliu.“
Paklaustas ar jį nustebino toks didelis atsilikimas nuo S.Ogier estas tik trumpai atsakė – nelabai. Ir pasakė naudojantis kieto mišinio padangas.
Lyg „Toyota“ komandai dar nebūtų gana E.Evanso problemų (jis SS2 ir SS3 lyderiams pralošė po 3 min), šiame GR turėjo stoti ir perspaudęs T.Katsuta.
Šiame GR užtikrintai finišavęs A.Fourmaux pelnytai palypėjo iki P2 bendroje įskaitoje. Vis dėl to po finišo prancūzas skundėsi, kad nuolat GR pabaigoje patenka į E.Evanso sukeltą dulkių debesį ir priedo kenčia nuo streikuojančios „Ford Puma“ variklio hibridinės dalies.
35,7 sek. nuo ralio lyderio po SS3 atsilikinėjęs T.Neuville atskleidė, kad jį irgi kamavo problemos su varikliu. Praktiškai tik trijų cilindrų pagalba ir puse variklio galios važiavęs belgas tikėjosi, kad pertraukos metu mechanikai ras problemą ir suremontuos jo automobilį.
Bendra ralio įskaita po SS3 atrodė taip:
SS2
Šio GR metu S.Ogier 2 sek. aplenkęs Ottas Tanakas tapo naujuoju ralio lyderiu.
„Šio ruožo metu buvo daug mažiau dulkių nei SS1. Pavyko puikiai pajausti ritmą ir turime neblogą rezultatą. Manėme, kad šiame GR bus kiek minkščiau, tačiau atidavėme visą save, kad išspaustume maksimumą“, - po finišo sakė O.Tanakas.
Labai įspūdingai SS2 atrodė ir T.Katsuta. Japonas buvo greičiausias ruože ir priartėjo prie esto bendroje įskaitoje visiškai koviniu 0,2 sek. skirtumu.
Japonui palypėjus į P2 bendroje įskaitoje, S.Ogier nukrito į P3 (1,4 sek. atsilikimas). Netoli lyderių po šio GR buvo ir ketvirtoje vietoje esantis A.Fourmaux (2,4 sek. atsilikimas bendroje įskaitoje).
Tuo tarpu kelią valantis T.Neuville nuo savo komandos draugo bendroje įskaitoje po SS2 jau buvo nutolęs 24,5 sek.
SS1 E.Evansas pramušė padangą
Pirmas startavęs T.Neuville skundėsi, kad turėjo labai daug kelio valymo. P6 finišavęs belgas šiame GR prarado lyderiui 10,3 sek.
Labai nepasisekė E.Evansui, kuris pramušęs padangą turėjo keistis ratą ir dėl to prarado net 2 min 9 sek.
Tuo tarpu nors ir pirmame dienos GR laimėjo S.Ogier, nuo jo O.Tanakas atsiliko tik 0,6 sek, o A.Fourmaux 0,8 sek. Visi šie sportininkai pademonstravo praktiškai identišką tempą.