Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Drago“ varžybos Palangoje baigėsi labai netikėtai: karščio neatlaikė aparatūra

„Aurum 1006 km lenktynių“ programoje tvirtai prigijusios drag‘o (traukos) varžybos visada susilaukia didelio žiūrovų dėmesio.
„Aurum 1006 km lenktynių“  traukos varžybų finalas
„Aurum 1006 km lenktynių“ traukos varžybų finalas / A.Strumilos ir V.Pilkausko nuotr.

Netapo išimtimi ir šiemetinės, jubiliejinės, jau 15-tą kartą čia surengtos varžybos, kuriose pareiškė norą lenktyniauti iš viso 57 automobilių vairuotojai.

Tradiciškai greičiausi drag‘o meistrai varžosi dėl Kelių policijos tarnybos taurių ir kitų renginio rėmėjų įsteigtų prizų.

„Džiaugiuosi, jog būtent kelių policija šiomis varžybomis siekia skatinti legalų, dideliais greičiais pasižyminčių automobilių traukos varžybų sportą, ugdyti saugų eismą rodant pavyzdį kur ir kaip galima lenktyniauti, kartu kuriant šventę ir žiūrovams, ir patiems varžybų dalyviams“, - sakė 22-ą kartą paeiliui vykstančių „Aurum 1006 km lenktynių“ pagrindinis organizatorius, nuo pat pirmųjų jas rengiančios VšĮ direktorius Darius Jonušis.

D. Jonušis pasidžiaugė, jog šiuos patrauklius traukos lenktynių aspektus akcentuoja ir Lietuvos kelių policijos tarnybos vadovas Vytautas Grašys, kuris ne tik stebi šias varžybas, bet ir jo vadovaujamos tarnybos taurėmis apdovanoja lenktynių nugalėtojus ir prizininkus.

Visi užsiregistravę dalyviai kovas pradėjo treniruočių ir po jų vykusių kvalifikacinių varžybų sesija, surengta atskiroje 1/4 mylios (402,336 metro) trasoje.

Po atrankos varžybų finalininkai persikėlė į pagrindinę „Aurum 1006 km lenktynių“ trasą ir dėl apdovanojimų rungėsi perpus trumpesnėje 1/8 mylios (201,168 metro) atkarpoje.

Tačiau visgi neapsieita be nesklandumų. Sugedus laiko matavimo technikai ne visi dalyviai turėjo galimybę dalyvauti finaliniuose važiavimuose, todėl organizatoriai nusprendė nugalėtojus ir prizininkus paskelbti pagal atrankos varžybose parodytus rezultatus.

Gausiausioje „Stock“ klasėje, pranokęs antrąjį ir trečiąjį prizininkus Egidijų Valutį („Dodge Challenger“) ir Andrių Urkauską (BMW M3), pergalę šventė Aurimas Buikys (BMW M4).

„Street“ klasėje savo pranašumą įrodė Kęstutis Fedirka, vairavęs elektrinį „Tesla Model 3 P100D“ automobilį. Antrąją vietą užėmė Remigijus Alešiūnas su BMW M850, o trečiąją – Vytenis Suslavičius su „Audi A7“.

„Super Street“ dominavo Egidijus Venckus, kuris tramdė apie 700 etanolių „girdomų“ „Audi RS3“ arklių. Jis pranoko Saulių Petrošių („Nissan GTR) ir Tomą Buivydą („Audi RS7“).

„Unlim“ klasės nugalėtoju pripažintas Kęstutis Gylys, vairavęs bene galingiausią varžybų automobilį BMW M5, turintį beveik 1000AG.

Antroji vieta atiteko Justui Pečeliūnui su dyzeliniu „Volkswagen Golf MK2“, o trečioji – Irmantui Burinskui, vairavusiam „Mercedes Benz E63 AMG“.

Tačiau Irmantas atsirevanšavo tapęs „Ultima Speed“ klasės nugalėtoju.

Triskart Lietuvos traukos lenktynių čempionė Airida Beniušienė vienintelė iš dailiosios lyties atstovių džiaugėsi antrąja vieta šioje klasėje. Ji vairavo „Nissan GTR“.

Airida pranoko trečiuoju prizininku pripažintą Kęstutį Gylį su BMW M5.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų