„Tai buvo berods dar praėjusiais metais, lapkričio mėnesį. Mes gana artimai bendraujame su „TM“ gamintoju, tad Justui pavyko sudalyvauti „OK-Junior“ kartingo testuose. Jis buvo vienas pirmųjų „pačiupinėjusių“ naujos klasės techniką.“ – sako keturiolikmečio lenktynininko tėvas ir treneris, žinomas lenktynininkas Darius Jonušis.
Justas Jonušis prie „OK-Junior“ vairo šiuo metu lenktyniauja WSK „Super Masters Series“ čempionate, pirmas šios serijos lenktynių etapas vyko praėjusį savaitgalį Italijos Castelleto „7Laghi“ lenktynių trasoje.
Kitas etapas sportininko laukia kovo 17-20 dienomis taip pat Italijoje, „Sarno“ trasoje prie Neapolio. Tad šiuo metu lietuviai jau yra neblogai susipažinę su pasaulio lenktynių trasose debiutuojančia technika.
„Visų pirma daug pasako pats „OK“ ir OK Junior“ klasių pavadinimas. „OK“ – tai Original karting (autentiškas, tikras kartingas – vert.) santrumpa. Tai greita, technologiška technika, tačiau joje galima pastebėti nemažai grįžimo prie ištakų ženklų.
Visų pirma, čia nėra starterio, kartingą reikia užsistumti.
Visų pirma, čia nėra starterio, kartingą reikia užsistumti. Klasės kūrėjai patraukė sankabą, tad mažiau vietų liko galimoms manipuliacijoms. Išsimetė visa elektra, aptarnavimas dabar bus gerokai paprastesnis. Štai kad ir variklis. Vandens siurblys dabar stovi išorėje, ant ašies. Paprastesni karbiuratoriai, ten dabar reguliavimams yra tik du varžtai – „viršūnės“ ir „apačios“. Taigi, bus mažiau galvos skausmų, visa tai reiškia daug paprastesnį aptarnavimą ir remontą. Per metus visi motoristai ištobulins savo motorus, jie bus labai panašūs“ – pastebėjimais dalinosi Darius Jonušis.
Priminsime, ankstesniais sezonais Lietuvos čempionate buvo tik vienos pasaulinės klasės technika – galingieji „KZ2“ kartingai. Na o dabar LKF Lietuvos kartingo čempionate, be minėtos „KZ2“ klasės bus galima naudoti irpasaulinės „OK Junior“ ir „OK“ klasės techniką.