Antrojo greičio ruožo antroje dalyje dėl gedimo pasitraukęs Justinas Putys sakė, kad diena ekipažui prasidėjo ne visai malonia staigmena. Ekipažas pasirinko ne itin tinkamas padangas sniegui ir ledui, o būtent tokia dangos specifika ir dominavo pirmojo etapo greičio ruožuose.
Kaip teigė Justinas Putys, ekipažas lenktyniavimo malonumą pajuto tik tuomet, kai ant automobilio buvo sumontuotos dygliuotos padangos.
„Pirmasis greičio ruožas mums buvo košmariškas. Buvo žiauriai slidu. Jeigu galvojate, kad slidu, tai tą slidumą padauginkite dešimteriopai. Tai va taip slidu buvo mums. Automobilis nei valdėsi, nei bėgėjosi. Važiavome pavojingai, bet su tikslu finišuoti. Vieną kartą užkabinome kelmą, vieną kartą į medį ir sukrautus rąstus vos neįčiuožėm. Ten jau pasisekė per plauką. Pamažu ir baigėme tą greičio ruožą.
Prieš antrą greičio ruožą užsidėjome dygliuotus ratus ir tada jau tempas padidėjo mažiausiai tris kartus. Labai smagiai važiavome, šokinėjome. Tikrai visai kitas važiavimas buvo“, – pasakojo Justinas Putys.
Kai jau atrodė, kad duetas pradėjo važiuoti savo ritmu ir pamažu didino tempą, jų automobilis „Mitsubishi Pajero EVO“ nusprendė, kad jam šios dienos lenktynių jau pakaks.
Antrą greičio ruožą važiuojant antrą sykį, sugedo visureigio variklis. Nors ši nesėkmė ir neleido Justinui Pučiui su Gyčiu Vercinsku pelnyti svarbių sezono pradžios taškų, ekipažas nenusimena. Kaip teigia Justinas Putys, prieš akis dar trys etapai, tad juose bus bandoma atsigriebti.
„Kažkas atsitiko su varikliu. Teko sustoti. Ne tokios sezono pradžios tikėjomės, bet yra kaip yra. Gerai praleidome laiką iki to nelemto sustojimo.
Kilometrų tikrai pakako. Manau, kad kaip Lietuvoje tai aštuoniasdešimties kilometrų greičio ruožas jau yra daug. Tikrai yra ką veikti. Dabar reikės pašalinti gedimus ir ruoštis kitoms varžyboms. Toks sportas“, – sakė Justinas Putys.