Per Kalėdas skaitykite kartu. Prenumeratai -50%
Išbandyti

K.Raišio ir I.Daunoravičiaus kelionė į Dakaro keltą – su nuotykiais

Dakaras – viena ekstremaliausių lenktynių pasaulyje, o pasiruošimas jam – didelis iššūkis.
Karolis Raišys ir Ignas Daunoravičius pakeliui į Dakaro keltą
Karolis Raišys ir Ignas Daunoravičius pakeliui į Dakaro keltą / 15min koliažas

Karolis Raišys ir Ignas Daunoravičius, neseniai tapę „Ovoko“ komanda, vieninteliai iš Lietuvos komandų paprasta priekaba nusprendė nugabenti istorinį visureigį „Land Rover 109 Station Wagon“ iš Vilniaus į Barseloną. Iš Katalonijos keltu Dakaro ralio automobiliai bus plukdomi į Džedą (Jeddah) Saudo Arabijoje.

Pakeliui į Barseloną vyrukų laukė pirmieji nuotykiai. Rūpesčių netrūko ir Barselonos uoste, kur teko praeiti administracinę-techninę komisiją. Visų reikiamų „pliusų“ joje ekipažas negavo – reikės dar Saudo Arabijoje komisijai parodyti specialią FIA vaistinėlę ir sutvarkyti keletą smulkmenų. Vaistinėlę pristatys ekipažo rėmėjas „Ovoko“.

Dakaro ralis Bišos mieste startuos sausio 3 d. Karolis ir Ignas varžysis „Dakar Classic“ istorinių automobilių klasėje.

Dviejų dienų kelionė iki Barselonos

Dviejų dienų kelionė iš Vilniaus į Barseloną pareikalavo ištvermės tiek iš komandos, tiek iš technikos. Vokietijoje sprogo priekabos ratas, kuria buvo gabenamas Dakaro trasoje pasirodysiantis automobilis, o vėliau paaiškėjo, kad iškilo problemų su signalą siunčiančia antena.

Nepaisant netikėtumų, komanda operatyviai išsprendė iškilusius iššūkius ir spėjo atiduoti savo automobilį į organizatorių rankas.
„Sprogusi padanga mūsų neišgąsdino – pasiruošimo etape visko pasitaiko. Kiekviena kelionė į Dakarą kupina nuotykių, o tai – tik pradžia. Tokie iššūkiai moko būti pasiruošusiems viskam, ką gali atnešti Dakaras“, – pasakoja komandos šturmanas I. Daunoravičius.

Pasiruošimas paskutiniam etapui – automobilio pakrovimui į keltą – taip pat nebuvo lengvas, nes reikėjo net tik viską atsakingai apgalvoti, bet ir pasiruošti fiziškai. Lenktynininkai pabrėžia, kad ruošiantis šiam pasaulinio lygio išbandymui svarbi kiekviena smulkmena: nuo technikos patikimumo, detalių tinkamumo iki logistikos smulkmenų.

„Kiekviena šio proceso detalė svarbi – nuo varžto iki suplanuoto grafiko. Dakaras klaidų neatleidžia, todėl stengiamės būti maksimaliai tikslūs. Automobilis jau priduotas į keltą, ir oficialus pasiruošimas baigtas. Dabar laukia maloniausia dalis – pats ralis. Dakaras – tai ne tik lenktynės, bet ir nuotykis, prasidedantis dar prieš startą. Kiekviena akimirka, net ir netikėtumai, yra šios kelionės dalis“, – teigia „Ovoko“ komandos pilotas K. Raišys.

VIDEO: Karolis Raišys ir Ignas Daunoravičius pristatė Dakaro „Land Rover 109 Station Wagon“

Iš Barselonos uosto lenktynininkų automobilis keliaus į Saudo Arabiją, kur sausio 3 d. „Ovoko“ komanda „Dakar Classic“ lenktynėse startuos 774 numeriu. Ralis truks iki sausio 17 d., o dalyvių lauks sudėtingi išbandymai ir nepamirštami nuotykiai.

„Ovoko“ komandos pasirinktas automobilis bus vienas seniausių trasoje – tai 1978 metų „Land Rover 109 Station Wagon“. Tokiu pačiu modeliu važiavo vieni pirmųjų Dakaro lenktynininkų – 1979 m. trasoje startavę broliai prancūzai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis
Reklama
95 metų gimtadienį atšventusi „Astra LT“ į modernius sprendimus investavo kiek daugiau nei 600 tūkst. eurų