Ką Antanas Juknevičius galvoja apie B.Vanago ir V.Žalos automobilių gedimus?

Šių metų Dakaro ralis nudžiugino A.Juknevičiaus ir D.Vaičiulio pagerintu rekordu, tačiau nuliūdino dėl B.Vanago ir V.Žalos nesėkmių. Jų automobiliai finišo nepasiekė.

15min studijoje antradienį apsilankę Antanas Juknevičius su šturmanu Dariumi Vaičiuliu atvirai kalbėjo apie Dakaro iššūkius, nelabai sėkmingą šuolį penktajame etape (kai nusisuko priekinis kardanas), planus dalyvauti Pasaulio ralio maratonų taurės bent viename iš etapų.

Kodėl Benediktą ir Vaidotą persekiojo nesėkmės

Edgaro Buiko nuotr./Trečiame Dakaro etape dėl gedimų sustojo du lietuvių ekipažai
Edgaro Buiko nuotr./Trečiame Dakaro etape dėl gedimų sustojo du lietuvių ekipažai

Kalbėta ir apie kitų Lietuvos ekipažų nuotykius bei nesėkmes. Kaip Antanas vertina Benedikto sankabos gedimą, kuris sustabdė 17-oje vietoje važiavusį „Juodąjį vanagą“ vos už 30 km nuo trečiojo etapo starto (žiūrėkite interviu nuo 52 min.)?

„Man tikrai buvo labai liūdna, kad taip atsitiko. Nes norėjosi, kad visi ekipažai važiuotų iki finišo ir pamatytume realias galimybes. Apie Beno automobilio gedimą mažai ką galiu pasakyti. Visi šnekėjo, kad buvo supjauta sankaba. Tiesiog jis neteisingai apskaičiavo naujo galingo variklio sukimo momentą ir važiavo per aukštu bėgiu, turbūt papjovė sankabą. Čia jis pats galėtų pasakyti daugiau.

Iš tikrųjų gaila, nes Benas, turėdamas tokį gerą automobilį ir patirties tikrai galėjo siekti gero rezultato“, – apibendrino Antanas.

Vytauto Dranginio nuotr./„SEAT Leon Dakar“ remontas Dakare
Vytauto Dranginio nuotr./„SEAT Leon Dakar“ remontas Dakare

O Vaidotui ir Sauliui Antanas Juknevičius savo nuomonę apie „bitutę“ jau yra išsakęs – kad su ja važiuoti antrą kartą yra didžiulė klaida.

„Tokio lietuviško automobilio idėja yra šauni. Bet... mes visa tai esame praėję. Mes patys kūrėme automobilius ir jais važiavome. Bet aš jiems pasakiau, kad, norint tą automobilį tinkamai išbandyti, jo kaina bus labai didelė. Testai kainuoja milijoną.

Jie nebuvo tinkamai ištestavę automobilio. Automobilis negali būti bandomas tik Lietuvos karjeruose, poligonuose. Reikia tai daryti tikromis kovinėmis sąlygomis. Todėl tie išbaigti automobiliai tokie brangūs. Juk ne taip brangu susipirkti gerą komplektą amortizatorių ar kitų dalių ir sumesti viską į vieną visumą. Bet ta visuma turi veikti nepriekaištingai. O važiuoti 4-5 pasaulio čempionato etapus (ir ten bandyti) – tai pinigai, viršijantys Dakaro biudžetą.

Taigi automobilio kūrimas yra didesnė prabanga nei bandymas įsigyti pakankamai gerą, tegul nenaują.

Tikiuosi, jie nedarys tokios klaidos trečią kartą.

Sauliui ir Vaidotui iškart sakiau, kad nebemestų pinigų ir nedarytų tos klaidos. Nes, nefinišavę antrus metus, praras partnerius, jų pasitikėjimą. Pavyzdžiui, buvo parduodamas Overdrive Nissan Navara, kaina apie 50 tūkst. eurų. Tai – seni automobiliai. Bet prieš 8-9 metus jie jie važiavo Dakaro penketuke. Tai yra patikrinta visuma. Nusipirkęs tokį seną automobilį ir jį perrinkęs būsi investavęs apie 100 tūkst. eurų. Toks daiktas negali patekti į Dakaro dešimtuką, bet jis tikrai veiks. Tikiuosi, jie nedarys tokios klaidos trečią kartą“, – kalbėjo Antanas Juknevičius 15min studijoje.

Jis tiki, kad Vaidas su Sauliumi nepasiduos ir eis pirmyn, o Benedikto pirmoji nesėkmė nesustabdys.

Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas atsakys į klausimus trečiadienį, 12 val. Klausimus jau dabar siųskite gazas@15min.lt.

VIDEO: A.Juknevičius ir D.Vaičiulis papasakojo apie ateities planus ir sėkmingai įveiktą iššūkį

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis