Iš tiesų, ralio automobilis skiriasi nuo įprastų savo konstrukcija ir greičiu. Lygiai taip pat skiriasi ir jo valdymas. Pasižiūrėkite šį filmuotą B.Vanago paaiškinimą, kodėl jis taip intensyviai mina abiem kojomis.
„Automobilyje yra trys pedalai, pilotas turi tik dvi kojas. Dešinė lenktynininkų koja visuomet spaudžia akceleratorių. Bet gali ir stabdyti. Kairė – sankabą ir kartais stabdį. Taigi ir kairė, ir dešinė koja, kai reikia, gali dirbti su stabdžiu. Tačiau akceleratoriaus pedalas lenktynių metu būna arba iki galo minamas, arba išjungtas. Tokiu atveju kaire koja lenktynininkas gali prisistabdyti automobilį. Kam to reikia?
Stabdžio pedalas leidžia ne tik pristabdyti, bet ir perkelti automobilio masę į priekį. Tarkime, jei vairuotojas per dideliu greičiu atvažiuoja į posūkį, tokiu atveju masės dalis perkeliama ant priekinių ratų, o dėl to gerėja jų sukibimas su keliu. Tuomet automobilis geriau suka į posūkį“, – paaiškino ralinio vairavimo subtilybes B.Vanagas, vairuojantis automobilį su sekvencine pavarų dėžė.