Kaip tai veikia?
Yra nustatyti įvairių sričių baziniai skaičiai bandymų laikotarpiui (tokių per sezoną būna šeši) – leidžiama atlikti 320 bandymus vėjo tunelyje, naudotis juo 80 valandų laiko, o iš viso komandoms leidžiama vėjo tunelio komplekse praleisti 400 valandų.
Windtunnel Runs. Bandymų tunelyje kiekis apibrėžiamas kaip bet koks laikotarpis, kai oro greitis tunelyje didėja ar mažėja bent 5 m/s.
Wind On Time. Vėjo laikas yra skaičiuojamas, kai komanda gali „važiuoti“ vėjo tunelyje, esant didesniam nei 15 m/s vėjo greičiui.
WT occupancy. (užimtumas) Šis laikas yra apibrėžtas tokiu būdu: „užimtumas pradedamas skaičiuoti, kai pirmą kartą vėjo tunelio oro greitis viršija 5 m/s, ir baigiasi, kai komandos paskelbtu laiku vėjo tunelio oro greitis nukrenta žemiau 5 m/s“.
Geometrija. Čia kalbama apie skaičiavimo modelius, naudojamus atliekant CFD modeliavimą. Bet koks esamo modelio pakeitimas arba naujų „geometrijų“ taikymas yra skaičiuojamas pagal nustatytą kiekio limitą.
CFD Solving. Šis sudėtingas parametras yra CFD modeliavimo apdorojimo laiko, naudojamų branduolių skaičiaus ir apdorojimo galios GHz funkcija. Jam apskaičiuoti naudojamos MAuh – „Mega asignavimo vieneto“ – valandos.
Beje, už praeitais metais naudojimosi vėjo tunelyje ribų viršijimą, „Red Bull“ buvo nubausta piniginę baudą bei papildomai 10 proc. sumažinti visų aukščiau išvardintų parametrų dydžiai, todėl „Success multiplier“ šiai komandai yra ne 70 proc., o 63 proc.
Skaičiuojant vidurkį, „Haas“, „Alpha Tauri“, „Williams“ turės štai tokį pranašumą prieš „Red Bull“, „Ferrari“, „Mercedes“:
Beliko palaukti bent kelių pirmų etapų ir galėsime įsitikinti ar visi šie apribojimai iš tikrųjų leis „suglausti“, peletoną ir matysime daugiau kovų ir pasikeitimų rikiuotėje sezono metu.