Pristačius kultinę ralio B grupę vienu metu pasaulyje buvo vos keli ralio pilotai, tikrai gebėję suvaldyti savo laikmetį pralenkusius, faktiškai be jokių apribojimų kurtus tuometinius ralio bolidus. Vienu jų buvo ir Walteris Rohrlas. Po pergalės LeMano 24 valandų ištvermės lenktynėse, rekordų „Pikes Peak“ kalno kopimo varžybose ir įspūdingų pasirodymų gimtosios Vokietijos „Nurburgringo“ trasoje, garsus F1 pilotas Nikis Lauda net kartą Walterį pavadino genijumi ant keturių ratų.
Joks stebuklas, kad pasaulis akimirksniu įsimylėjo B grupės bolidus. Tuo laikotarpiu WRC savo populiarumu priartėjo prie „Formulės 1“ labiau nei bet kada anksčiau. Žmones šie bolidai, pavojus juos stebint iš visai arti tarsi užburdavo. Jiems atrodydavo, kad jie vis nėra pakankamai arti. Jie tarsi siekdavo gauti tiek pat adrenalino, kiek ir ralio vairuotojai, kai vos per pusmetrį nuo jų praskriedavo didžiulis šaudantis monstras su keturiais ratais. Jie norėjo pajausti kažką panašaus į nuo bulių Pamplonoje bėgančius ekstremalus. Dalis jų net jautėsi savotiškais matodorais, kurie norėjo beprotiškai rizikuodami, nors pirštelio galu prisiliesti prie žvyrą visu greičiu skrodžiančių bolidų.
Žemiau vaizdo įraše matomas B grupės „Audi Quattro S1“ automobilį vairuojantis W.Rohrlas:
Vis dėl to W.Rohrlui lenktynininko karjera nesiklostė taip gerai, kaip puikiai jis vairavo. 1980 m. vos gavęs gamyklinę „Fiat 131 Abarth“ techniką, jis iškart tapo WRC čempionu. Tačiau jau kitais metais, nutaręs išeiti į vokiečių ekipą, galiausiai jis iš viso liko be vietos komandoje ir galimybių ginti savo titulą. O kitame, 1982 metų sezone suteikęs šansą technologiškai jau kiek pasenusiai, kukliai „Opel Ascona 400“, vairuodamas galu varomą automobilį jis pasipriešino keturiais ratais varomoms „Audi Quattro“ ir vėl tapo pasaulio ralio čempionu.
Tačiau dar sezono metu jis pradėjo kivirčytis su tuometinės komandos vadovu T.Fallu, kai atsisakė filmuotis reklaminiuose pagrindinio rėmėjo vaizdo klipuose. 1982 m. „Opel“ komandos pagrindiniu rėmėju buvo cigarečių gamintojas „Rothmans“. Paprašytas nusifilmuoti reklamuojant cigaretes, Walteris atsisakė. Prieš cigaretės griežtai nusiteikęs, nerūkantis lenktynininkas niekaip negalėjo perlipti per save sutikdamas jas reklamuoti, todėl atsisakė motyvuodamas tuo, kad yra pasamdytas kaip vairuotojas, o ne kaip aktorius. Todėl tame sezone net ir tapęs pasaulio čempionu, galiausiai buvo atleistas.
Vaizdo įraše iš vidaus matoma kaip šiais laikais įspūdingai vairuojama „Audi Quattro S1“ automobilio replica:
Vėliau Walteris dar spėjo išbandyti ir „Lancia 037“ bei paskutinius karjeros metu praleido lenktyniaudamas su jau ikoniškąja „Audi Quattro“. Deja, jam varžantis dėl titulo koją vis pakišdavo šio bolido patikimumo stoka. Galiausiai 1986 m. uždraudus B grupės varžybas, jam iš vis nebeliko kur su šiais laukiniais sportiniais automobiliais varžytis. „Audi“ komandai pirmai pasitraukus iš WRC ir nebeturint kur naudoti varžyboms pilnai paruoštų automobilių, koncerno vadovybė nusprendė su vienu jų nuvažiuoti į garsiąsias „Pikes Peak“ varžybas. Kur W.Rohrlas tapo pirmuoju žmogumi pasaulyje, įveikusiu šią kopimo į kalną trasą per greičiau nei vienuolika minučių (tikslus įveikimo laikas: 10 min. 47 sek.). Tuo metu didžioji dalis šios trasos dar turėjo žvyrinę dangą.
Galiausiai 2010 m. Po daugiau nei dviejų dešimtmečių nuo savo karjeros pabaigos Pasaulio ralio čempionate (WRC), po daugelio metų nuo pasiektų rekordų kitose trasose. W.Rohlras vieno regioninio ralio metu vėl sėdo ir pravažiavo legendiniu savo karjeros metu vairuotu „Audi Quattro“ bolidu.
Žemiau vaizdo įraše matoma kaip po daugelio metų, būdamas 63-ejų W.Rohrlas dar taip pat užtikrintai visu greičiu skrieja monstru iš savo jaunystės – „Audi Quattro S1“.