10. Romano Kresta avarija 2002 m.
Nuo kelio nuvažiavęs čekų ralio meistro automobilis tik visai per plauką nenuskriejo nuo aukšto skardžio, kai jo automobilis pakibo ant pačio apsauginės tvoros krašto.
9. Adrieno Fourmaux avarija 2022 m.
Į betonu padengtą kalno kraštą atsitrenkęs sportininkas su savo automobiliu apsivertė, kol galiausiai peršokęs per apsauginę tvorelę, dar eilę kartų virto.
8. Gilles Panizzi avarija 1999 m.
Šeštame 1999 m. Monte Marlo ralio ruože prancūzas net buvo užfiksavęs greičiausią laiką. Vis dėl to vėliau pasirinktos ne tos padangos ir slidus, „juoduoju“ ledu padengtas kelias įtakojo virtimą, po kurio iki tol geriausias prancūzo karjeroje ralis pasibaigė.
7. Peterio Solbergo ir Marcuso Gronholmo avarijos 2005 m.
Puikų tempą demonstravęs P.Solbergo (prieš avariją buvo P3) paslydęs ant ledo išlaužė savo „Subaru“ ratą ir turėjo trauktis. Kas keisčiausia, kad prieš jį važiavęs M.Gronholmas (buvo P2), toje pačioje vietoje kaip ir P.Solbergas, irgi nesugebėjo išvairuoti automobilio ant ledo. Padaręs praktiškai analogišką avariją M.Gronholmas galėjo tęsti, tačiau praradęs daug laiko tąkart ralyje finišavo tik P5 vietoje.
6. Teemu Sunineno skrydis 2021 m.
Teemu tų metų Monte Karlo ralyje buvo nuostabus. Net lenkė tame greičio ruože pirmavusį Otta Tanaką, tačiau vėliau važiuodamas didžiuliu greičiu ant šlapios dangos slystelėjo ir atsitrenkęs į kalno kraštą efektingai vertėsi.
Visus aprašytus momentus galite matyti vaizdo įraše viršuje.
5. Akvaplaningo įtakotos avarijos iškart po finišo.
2014 m. viename iš GR tik ką finišavusių sportininkų stabdant iškart laukdavo gana aštrus posūkis. Šiek tiek palijus, minėtas posūkis tapo tarsi čiuožykla, visu greičiu finišo liniją kirtusiems ir tuomet agresyviai stabdantiems sportininkams.
4. VW debiutas 2013 m.
Su „VW Polo“ ralio automobiliu debiutavęs S.Ogier daugelyje vietų slidinėjo, tačiau efektingai laimėjo su naujo gamintojo automobiliu pirmąjį tų metų greičio ruožą.
3. Sebastieno Loebo pasirodymas SS1 2015 m.
Po metų pertraukos į WRC grįžęs Sebastienas Loebas tuomet atvirai deklaravo, kad nekelia sau jokių tikslų ir tiesiog atvažiuoja pasivažinėti pramogai. Tačiau vos tai prieš lenktynes pasakęs, pirmojo GR metu aplenkė antroje vietoje likusį varžovą net 22 sek. persvara. Tiesa, jam kituose GR sekėsi kiek kukliau ir WRC legenda galiausiai finišavo aštuntoje pozicijoje.
2. Liūdna Francois Delecour kapituliacija 1991 m.
Ralio pradžioje F.Delecour su C.Sainzu kovojo dėl pergalės ralyje, kol kelis kartus dešimt ir daugiau sekundžių nuo C.Sainzo atsilikęs F.Delecour turėjo susitaikyti su antra pozicija. Vietinių žiūrovų palaikymas savo tautiečiui buvo žvėriškas. Kol paskutiniame greičio ruože F.Delecour prarado penkias minutes ir Miki Biasonui. Galiausiai prancūzui šiaip ne taip finišavus, žiūrovai pamatę, kad jis parvažiavo pažeidęs galinę važiuoklę ir pramušęs abi galines padangos verkė kartu su juo. Galiausiai nusivylęs tik paskutiniame ruože iš tautiečio rankų išslydusia antra vieta, pravirko net Francoisą turėjęs kalbinti prancūzų žurnalistas.
1. Kraupi O.Tanako avarija 2020 m.
Važiuodamas didžiuliu greičiu Ottas Tanakas tartum atsispyrė nuo nedidelio kelio nelygumo ir pakilęs į orą, eilę kartų vertėsi. Nors ir ralio pilotas atsipirko be sužeidimų, netrukus šios baisios avarijos vaizdai nuvilnijo per visą internetinė erdvę ir iki šiol yra laikoma viena iš baisiausių vaizdo įrašuose užfiksuotų avarijų Monte Karlo ralyje.