Visas Dakaro naujienas rasite čia.
Dakaro ralis yra labai fiziškas. Vyriausias Dakaro čempionu automobilių klasėje tapęs žmogus įrodė, kad tai nėra jauniklių sportas, bet fizinės jėgos ir techninės žinios galutiniams rezultatams reiškia labai daug. Tampytis su atsarginiais ratais nėra lengva – tai yra viena iš priežasčių, kodėl sunkvežimių įgulos yra didesnės.
Dakaro ralio automobilis į greičio ruožą pasiima 2-3 atsarginius ratus. Ir jų labai dažnai nepakanka – tenka skolintis iš draugiškų varžovų arba laukti papildymo iš techninio aptarnavimo sunkvežimių.
Galbūt Afrikoje, kur akmenynų buvo mažiau, ratai ne taip kentėjo, bet Dakaro raliui persikėlus į Pietų Ameriką ir, vėliau, į Saudo Arabiją, bolidai labai dažnai stoja dėl prakirstų padangų. Motociklai ir keturračiai atsarginių ratų neturi apskritai, nors irgi vingiuoja tarp tų pačių aštrių akmenų.
Kaip Dakaro motociklininkai išsiverčia be atsarginių ratų?