2023 01 12

Kaip Dakaro motociklai ir keturračiai išsiverčia be atsarginių ratų?

Dakaro ralyje nėra techninio aptarnavimo juostų, kur mechanikų komandos greitai pakeistų bolido ratus. Prakirtus padangą lenktynininkams patiems tenka griebtis atsarginių ratų ir veržliasukių. Kartais atsarginių ratų pritrūksta ir tai būna didelė problema. Tai kaip Dakaro motociklininkai išsisuka važiuodami visai be atsarginių ratų?
Marcas Coma 2010 metų Dakaro ralyje
Marcas Coma 2010 metų Dakaro ralyje / Adri_j, Wikimedia nuotr.

Visas Dakaro naujienas rasite čia.

Dakaro ralis yra labai fiziškas. Vyriausias Dakaro čempionu automobilių klasėje tapęs žmogus įrodė, kad tai nėra jauniklių sportas, bet fizinės jėgos ir techninės žinios galutiniams rezultatams reiškia labai daug. Tampytis su atsarginiais ratais nėra lengva – tai yra viena iš priežasčių, kodėl sunkvežimių įgulos yra didesnės.

Dakaro ralio automobilis į greičio ruožą pasiima 2-3 atsarginius ratus. Ir jų labai dažnai nepakanka – tenka skolintis iš draugiškų varžovų arba laukti papildymo iš techninio aptarnavimo sunkvežimių.

Galbūt Afrikoje, kur akmenynų buvo mažiau, ratai ne taip kentėjo, bet Dakaro raliui persikėlus į Pietų Ameriką ir, vėliau, į Saudo Arabiją, bolidai labai dažnai stoja dėl prakirstų padangų. Motociklai ir keturračiai atsarginių ratų neturi apskritai, nors irgi vingiuoja tarp tų pačių aštrių akmenų.

Claudio Castro, Wikimedia nuotr./Dakaro ralio motociklininkai 2009 metais Argentinoje
Claudio Castro, Wikimedia nuotr./Dakaro ralio motociklininkai 2009 metais Argentinoje

Kaip Dakaro motociklininkai išsiverčia be atsarginių ratų?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis