Atrodytų, važiuoti reikiamu vidutiniu greičiu paprasta: tiesiuose ruožuose galima spustelėti, vingriose atkarpose elgtis lėčiau, o finišo liniją kirsti tiksliai tą sekundę, kurią reikia. Tačiau viskas ne taip paprasta.
Dalyviai sekami naudojant GPS sistemas, todėl jų vidutinis greitis matuojamas net 20–30 kartų visame greičio ruože. Tad „spausti“ tiesiose atkarpose ir saugiai, lėtai, išvairuoti kebliausiose greičio ruožuose paprasčiausiai neįmanoma – privaloma laikytis organizatorių užduoties.
Važiavimą apsunkina tai, kad greičio ruožai – Alpių kalnų keliukuose, kuriuose eismo sąlygos nenuspėjamos. Štai Vilniaus „Automuziejaus“ ambasadorius Karolis Raišys pasakojo, kad prieš startą Monte Karlo istoriniame ralyje džiaugėsi, kad Alpėse laukia žiema, daug sniego ir ledo, permaininga kelio danga. Tačiau prabėgus porai savaičių, sniegas čia nutirpo ir dabar kalnuose keliukai sausi.
Sausio 31-ąją prasidėjęs Monte Karlo ralis šiemet priviliojo daugiau nei 230 dalyvių iš įvairiausių pasaulio kampelių. Lietuvai čia atstovauja Karolis Raišys ir Ovidijus Meilūnas, vairuojantys „Jaguar MKII“, taip pat Tadas Vitkevičius ir Feliks Krivickij su „Saab 96 V4“ automobiliu bei Andrius Vaitekūnas ir Paulius Beniušis su „Volkswagen Karmann Ghia“. K. Raišys šiame ralyje varžosi jau 7-ąjį kartą, kitiems dviems ekipažams istorinis Monte Karlo ralis – pirmasis.
Po dviejų greičio ruožų Karolis Raišys bendroje įskaitoje yra aštuonioliktas, savo klasėje – antras. Tadas Vitkevičius bendroje įskaitoje – 128 vietoje, savo klasėje – 55-as. Andrius Vaitekūnas bendroje įskaitoje užima 148-ąją vietą, savo klasėje jis 40-dešimtas.