Karolio Raišio startinis numeris istoriniame Monte Karlo ralyje – 313

Lenktynininkas Karolis Raišys ir šturmanas Vytautas Černiauskas jau žino, kokiu skaičių deriniu bus papuoštas jų 1965 metų MGB rodsteris istorinėse „Rallye Monte-Carlo“ lenktynėse. Pirmas lietuvių ekipažas seniausiose pasaulyje ralio lenktynėse startuos 313 numeriu.
Karolis Raišys ir Vytautas Černiauskas
Karolis Raišys ir Vytautas Černiauskas

350 dalyvių

Nuo 1911 metų rengiamas „Rallye Monte-Carlo“ renginys – tikra automobilių sporto puošmena. Daugiau nei šimto metų istoriją skaičiuojantis renginys lygiai dvidešimtą kartą organizuoja istorinių automobilių ralį, kuriame varžosi 1955–1980 metais pagaminti klasikiniai automobiliai. Pirmą kartą prie šių varžybų starto stos ekipažas su Lietuvos vėliava.

Prietaisų tuzinas, ekranėlių, mygtukų ir laidelių šimtai. Iš pirmo žvilgsnio atrodo, jog tai atominės elektrinės reaktoriaus valdymo blokas

„Mes su nekantrumu laukiame lenktynių starto dienos. Praėjome skrupulingą organizatorių atranką ir patekome tarp 350 ekipažų, pakviestų startuoti varžybose. O norinčių buvo gerokai daugiau. Jaučiamės kaip priimti į universitetą ir puikiai suprantame, kad tai tik kelionės pradžia – laukia didelis darbas ir iki varžybų starto, ir pačiose varžybose“ – sako lenktynininkas Karolis Raišys, kuriam šiais metais už pergales Lietuvos ralio čempionate buvo suteiktas sporto meistro statusas.

K. Raišys akcentuoja, jog šios varžybos nėra tik klasikinių automobilių paradas, jose laukia sunkus darbas tiek vairuotojui, tiek šturmanui. Pasak jo, vien šturmano įranga, kuri komandą pasiekė prieš kelias savaites, užima dvi dideles dėžes.

„Prietaisų tuzinas, ekranėlių, mygtukų ir laidelių šimtai. Iš pirmo žvilgsnio atrodo, jog tai atominės elektrinės reaktoriaus valdymo blokas. Bet su šturmanu į viską įsigilinome ir dabar jau žinome, jog ši įranga yra rimta pagalba reikalingam greičiui lenktynių trasose palaikyti“, – sako K.Raišys.

Paruošimo darbai

Komandos 1965 metų gamybos britiškas „MGB Roadster Works“ automobilis šiuo metu mėgaujasi paruošiamosiomis procedūromis „Flameris Racing“ dirbtuvėse. Automobilyje montuojama minėta šturmano įranga, laikmetį atitinkančios sportinės sėdynės, MGB sporto padalinyje pagamintas „Works“ stogas ir kiti svarbūs elementai.

Ant šviežiai nudažyto automobilio jau greitu metu bus klijuojamas 313 startinis numeris. Pasak lenktynininko, sąlyginai žemas numeris yra logiškas – nei vienas ekipažas iš Lietuvos čia nėra startavęs ir organizatoriai logiškai įvertino visas aplinkybes.

„Suprantame, jog startuosime rikiuotės uodegoje. Tam buvome pasiruošę ir jau žinome, jog teks lenkti nemažai dalyvių varžybų metu. Paprastai, „Rallye Monte-Carlo Historique“ lenktynių trečiojo šimtuko dalyviai čia atvyksta „turistauti“ – didelių sportinių laimėjimų nesivaiko ir mėgaujasi puikia atmosfera, vaizdingais alpių keliukais ir bendraminčių kompanija. Mes irgi mėgausimės šiais ingredientais, bet dar pridėsime savo – greitį“, – pasakoja daugkartinis Lietuvos ralio čempionas Karolis Raišys.

Svarbiausios varžybos

„Rallye Monte-Carlo Historique“ varžybos yra rengiamos dvidešimtus metus. 2017 metų jubiliejinės lenktynės startuos įvairiuose Europos miestuose, kuriuose startuos įžanginiai važiavimai Monako link. Visi 350 dalyvių susitiks Prancūzijos Rivjeroje sausio 27 dieną ir startuos jau sportiniuose greičio ruožuose legendiniais keliais aplink Monaką.

Karolio Raišio ir Vytauto Černiausko ekipažas startuos Vokietijos kurortiniame miestelyje Bad Homburg. Po kelionės iki Monako, sportinių greičio ruožų Alpių kalnuose ir Monako apylinkėse, ekipažai finišuos iškilmingoje Karališkojo Monako automobilių klubo organizuojamoje apdovanojimų ceremonijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis