„Ne ten pataikėt“, – paskambinus ir pasakius, kad apklausiami keli Lietuvos ralio čempionato dalyviai, juokavo Karolis, vis tik sutikęs atsakyti į 15min klausimus.
– Kaip pasiruošėt šių metų ralio sezonui, ar yra naujovių technikoje, komandoje?
– Komandoje yra naujovių – naujas šturmanas (Aisvydas Paliukėnas). Technikoje nėra jokių naujovių, nes lietuviškame čempionate dalyvauti sugalvojau tik paskutinę akimirką. Daugiau dėmesio skiriu varžyboms užsienyje.
– Žiemos ralis, panašu, bus ant sniego, o ne žvyro, kaip pastaruosius porą metų. Kuris variantas palankesnis pačiam?
– Žinoma, kad sniegas. Tikriausiai kiekvieno lenktynininko svajonė yra žiemą važiuoti kuo baltesniame ralyje, kad būtų kuo daugiau sniego. Ir vaizdai žiūrovams, ir greičiai didesni, ir vairuoti smagiau.
– Kokia žiemos ralio specifika, kokie iššūkiai laukia ekipažo, kurių nepasitaiko vasarą? Galbūt šaltis ar sniegas sukelia kokių problemų?
– Iš principo, lenktynininkui jokio skirtumo, kokia danga važiuoti. Baisiausia yra nefinišuoti, nes tada bus šalta laukti mechanikų, o kol važiuoji, viskas taip pat.
– Kokie jūsų ekipažo tikslai artėjančiame ralyje?
– Važiuoti kuo greičiau. Taip greitai, kaip mes galime.
– Koks bus dviem ratais varomų automobilių įskaitos „Top3“? Nebūtinai eilės tvarka, paprašysiu išvadinti tik tris greičiausius ekipažus.
– O save galiu? Aš negaliu įvardinti trijų. Aš manau, kad yra penketukas, demonstruojantis panašų greitį. Tai Justas Tamašauskas, Saulius Trapuila, Egidijus Valeiša, Giedrius Firantas ir Raišys. Man jie visi lygūs.