Karolis Raišys Latvijoje pakartojo 1965-ųjų Monte Karlo ralio finalą

Praėjusių metų Lietuvos 2WD ralio čempionas, „Flameris Racing-Eneos“ komandos lenktynininkas Karolis Raišys ir jo šturmanas Arnas Usavičius automobiliu „Austin Mini Cooper“ laimėjo Latvijoje vykusį tarptautinį klasikinių automobilių ralį „Madona 2015“. Dėl aukščiausių vietų, kaip ir prieš 50 metų Monte Karle, „Mini Cooper“ kovojo su „Saab 96“.
„Rally Madona 2015“
„Rally Madona 2015“ / „Pony&Smith“ nuotr.

Greitis, dulkės, vingiuoti keliai ir klasikinių Monte Karlo lenktynių dvasia – taip vienintelis ekipažas iš Lietuvos apibūdina Latvijos „Youngtimer Rally“ klubo organizuotas tarptautines klasikinių automobilių lenktynes. Jose dalyvavo 15 ekipažų iš Latvijos, Estijos ir Lietuvos.

60 kilometrų ilgio trasą su šešiais greičio ruožais „Flameris Racing-Eneos“ komanda su klasikiniu „Austin Mini Cooper“ įveikė greičiausiai ir tiksliausiai. Beveik visą ralio trasą, išskyrus paskutinę pakilimo į kalną rungtį, dengė žvyras, todėl netruko tikros lenktynių dramos ir dvasios. Akį džiugino dulkėse besimaudantys tokie automobiliai kaip DMC DeLorean, BMW 2002ti. Finalo nepasiekė ralio metu apsivertęs latvių vairuojamas VAZ 21011.

„Pony&Smith“ nuotr./„Rally Madona 2015“
„Pony&Smith“ nuotr./„Rally Madona 2015“

Profesionaliame Lietuvos automobilių sporte aktyviai dalyvaujantis „Flameris Racing-Eneos“ komandos lenktynininkas K. Raišys nepraleidžia ir klasikinių automobilių renginių.

„Grįžimas prie automobilių sporto praeities atskleidžia pačią ralio esmę – būti atviru, entuziastų ir tikrų vairuotojų renginiu“, – sako „Austin Mini Cooper“ pilotas.

Prieš pusę amžiaus Monte Karlo lenktynių metu trasose pati aršiausia kova virė tarp „Mini Cooper S“ ir „Saab 96“ automobilių. Prestižinių lenktynių auksas „Mini Cooper S“ pilotams atiteko 1964, 1965 ir 1967, o „Saab 96“ – 1962 ir 1963.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis