Karolis Raišys: „Tai būtų buvęs pats sudėtingiausias ralis, kokiame esu važiavęs“

Jubiliejinės, dešimtosios „Halls Winter Rally“ varžybos atšauktos. Organizatoriai tokį sprendimą priėmė po to, kai daugelis greičio ruožų pavirto purvo voniomis, o dalyviai vienas po kito ėmė skelbti apie pasitraukimą iš varžybų joms net neprasidėjus.
Karolis Raišys varžybose Vokietijoje
Karolis Raišys varžybose Vokietijoje

„Halls Winter Rally“ varžybų greičio ruožai jau trasų susirašymo metu sportininkus pasitiko purvo balomis, giliomis provėžomis ir kai kuriuos ekipažus privertė sustoti. Po tokių kardinalių orų pokyčių organizatoriai nusprendė etapą atšaukti. Toks sprendimas vienus dalyvius pradžiugino, kiti tvirtina, jog būtų startavę ir esant tokioms nepalankioms sąlygoms.

Keturių varomųjų ratų automobilius vairuojantys sportininkai puse lūpų kalba apie tai, kad tokie keliai jiems būtų įveikiami, tačiau kur kas daugiau abejonių kilo dėl dalyvių, pasikinkiusių dviejų varomųjų ratų techniką.

„Flameris racing-Eneos“ komandos nuotr./Karolio Raišio treniruotės prieš „Halls Winter Rally“
„Flameris racing-Eneos“ komandos nuotr./Karolio Raišio treniruotės prieš „Halls Winter Rally“

BMW M3 vairuojantis Karolis Raišys tvirtina, kad sąlygos varžyboms buvo išties ekstremalios, tačiau net ir tokiais greičio ruožais sportininkas buvo pasiryžęs važiuoti.

Aš šiame ralyje vis tiek būčiau važiavęs.

„Jei ralio būtų neatšaukę, tai būtų pačios sudėtingiausios varžybos, kuriose man tekę dalyvauti. Aš šiame ralyje vis tiek būčiau važiavęs.

Greičio ruožai labai priminė 2013-aisiais metais vykusį Europos ralio čempionato etapą Lenkijoje, Mikolaikose. Ten buvo labai panašu. Su viena varoma ašimi pravažiuoti vieną greičio ruožą neužklimpus ten buvo labai didelis iššūkis. Čia, Utenoje, buvo labai panašu“, – sako Karolis Raišys.

Karolio Raišio susipažinimas su trasa
Karolio Raišio susipažinimas su trasa

Karolis Raišys sako, kad „Halls Winter Rally“ organizatoriams koja pakišo orai, kurie susiklostė, turbūt, pagal blogiausią scenarijų, koks tik galėjo būti.

Šiandien buvo tikrai blogai, todėl ralio perspektyvos tikrai buvo nekokios.

„Jei ateinančiomis dienomis nebūtų lietaus, tuomet būtų galima galvoti apie tų kelių greideriavimą. Kadangi numatomas didelis vėjas, galbūt jis būtų tas trasas kiek pradžiovinęs. Galbūt tuomet nebūtų viskas taip tragiškai blogai, kaip atrodė šiandien.

Šiandien buvo tikrai blogai, todėl ralio perspektyvos tikrai buvo nekokios. Susirašėme daug greičio ruožų, daug pasivažinėjome, „apsitrynėme“ su nauju šturmanu“, – sakė BMW M3 vairuojantis Karolis Raišys.

„Halls Winter Rally“
„Halls Winter Rally“

Ketvirtadienio vakarą iš Utenos į namus traukiantis lenktynininkas sutinka, kad organizatoriai privalo permąstyti žieminių ralių datas, tačiau tokie sprendimai taip pat nėra lengvai įgyvendinami.

„Manau, kad slankioti tokio renginio datas nėra paprasta. Tačiau reikėtų turėti ne vieną datą, nes negalima naiviai tikėtis, kad būtent tą datą, kai turėtų vykti ralis, bus tikra žiema.

Voru ralis už trijų savaičių. Prisiminkime, ką prieš tris savaites galvojome apie „Halls Winter Rally“ varžybas. Buvo juk idealios sąlygos. Viskas taip atrodė, kad negalėjai nevažiuoti. Anksti spėlioti, koks bus Voru ralis ir ar jis apskritai bus. Viską lems orai“, – sakė K.Raišys.

VIDEO: Martynas Samsonas: „Neatrodo, kad ralis galėtų įvykti“
VIDEO: Žiemos ralio trasa Vaidoto Žalos akimis: daug purvo, lietus ir balos
VIDEO: Vaidotas Žala apie žiemos ralį: „Jeigu važiuosim, tai bus bekelės varžybos“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis