Visos naujienos apie Palangos 1006 km lenktynes
„Code 60“ – tai autosporto pasaulyje jau kuris laikas plačiai naudojamas metodas, kuris iš esmės pakeičia klasikinę saugos automobilio fazę.
Kaip žinome iš F1, po vienokio ar kitokio incidento trasoje, saugos automobilio fazės metu visų dalyvių automobiliai išsirikiuoja paskui saugiu greičiu važiuojantį saugos automobilį ir taip suka ratus, kol pavojaus šaltinis trasoje būna pašalinamas. Vis dėl to tokiu atveju bet koks atstumas skyręs automobilius būna eliminuojamas ir po lenktynių atnaujinimo lenktynės tarsi prasideda iš naujo.
„Code 60“ akcentai:
- Maksimalus leistinas greitis – 60 km/val.
- Tarp automobilių išlieka iki fazės pradžios buvę atstumai trasoje.
- Šios saugumo fazės metu galima įsipilti tik 50 proc. įprastos degalų kiekio normos.
- Dalyvių atliekamos baudos dvigubėja.
Tuo tarpu „Code 60“ atveju po incidento trasoje, visi automobiliai privalo per 10 sek. sumažinti greitį iki 60 km/val. greičio. Privalumas yra tame, kad tarpai egzistavę tarp automobilių lieka nepakitę.
Taip pat šios fazės metu užsukusiems į degalinę pasipildyti degalų bako, leidžiama įsipilti tik 50 proc. įprastos leistinos normos. Tuo siekiama išvengti suteikti perdėtai didelį pranašumą tiems, kurie iškart po fazės paskelbimo spėjo pasukti į degalinę.
Taip pat jei baudą gavę lenktynininkai, nutaria ją atlikti „Code 60“ metu, ji dvigubinasi.
Tautvydas Antanavičius vaizdo įraše papasakojo ir apie savo nueitą kelią iki didžiausių šalyje lenktynių vadovo kėdės.