Kaunas ruošiasi beprotiškoms „Red Bull muilinių lenktynėms“

Liko vos daugiau nei du mėnesiai – po penkerių metų pertraukos į Kauną sugrįžta „Red Bull muilinių lenktynės“.
„Red Bull muilinių lenktynės“ vyks Kaune
„Red Bull muilinių lenktynės“ vyks Kaune / Organizatrių nuotr.

Jau rugsėjo 8 dieną bent viena miesto dalis – Žaliakalnį su Senamiesčiu jungiantis Parodos kalnas – taps inžinerinių inovacijų ir kūrybiškumo centru. Kaip tik ten su savo rankų darbo „muilinėmis“ – bevariklėmis transporto priemonėmis – susirinks lenktynininkai iš visos Lietuvos.

2019 metais dėl kūrybiškiausios ir tvirčiausios muilinės titulo ten pat varžėsi daugiau nei 70 komandų. Renginys tuomet pritraukė 50 tūkst. žiūrovų, o transliaciją gyvai stebėjo dar 10 tūkst. Šiais metais organizatoriai prognozuoja dar didesnį susidomėjimą ir žada žiūrovams dieną, kupiną kvapą gniaužiančių pasirodymų, o jei ašarų – tai tik iš juoko.

Komisijos nariai jau žino, ką vertins labiausiai

Šių metų renginyje teisėjaus ne vienas garsus žmogus, tarp kurių ir ralio reidų lenktynininkas Rokas Baciuška, nuomonės formuotoja Demino, drabužių kūrėja ir verslininkė Simona Nainė.

Pagrindinis šių metų komisijos narys – pasaulio čempionas R. Baciuška prisipažįsta, kad nėra bandęs lenktyniauti jokiomis bevariklėmis transporto priemonėmis, bet šio renginio idėja jį žavi. Tiesą sakant, ir pačiam galimybė sukonstruoti „muilinę“ bei nusileisti lenktynėms įrengta Parodos kalno trasa skamba visai intriguojančiai. Ralio reidų meistras neabejoja – puikiam pasirodymui būtina ne tik patikima mašinos konstrukcija, bet ir atkaklumas lekiant link finišo linijos.

Drabužių kūrėja, nuomonės formuotoja S. Nainė išskiria kūrybiškumo svarbą, kuri bus svarbus elementas jos vertinimų skalėje. Tad geriausia, kaip ji siūlo, „išlaisvinti savo fantaziją ir jos nevaržyti.“

Vedėjai tikisi nutrūktgalviškos pramogos

Renginį ves laidų vedėjas Mindaugas Stasiulis, muzikos prodiuseris, radijo bei televizijos laidų vedėjas Jonas Nainys ir komikė Laura Dragūnaitė. Ir žinoma – jie turi savo požiūrį ir į šios rūšies lenktynes, ir į jų dalyvius, ir į tai, kas yra didžiausia šio renginio vertė.

M. Stasiulis konstatuoja, kad be kūrybiškumo ir nutrūktgalviško išprotėjimo „Red Bull muilinių lenktynėse“ nėra ko nė rodytis, J. Nainys antrina teigdamas, jog kūrybiškas „muilinių“ apipavidalinimas yra svarbiausia renginio dalis, ir kiekvienas dalyvis turėtų siekti, kad jo transporto priemonė trauktų visų žvilgsnius. Patikima konstrukcija ir išskirtinis dizainas gimsta ilgame gamybos procese, ir čia jau teisi L. Dragūnaitė, teigianti, kad komandą tie konstravimo vakarai garažuose neabejotinai sulipdo. O tada jau tik lenktynės parodo, ar komanda nesubyra į gabalus kartu su automobiliu.

Registracija į „Red Bull muilinių lenktynes“ tęsis iki liepos 14 dienos. Daugiau informacijos apie renginį ir dalyvavimą rasite „Red Bull“ interneto svetainėje.

Kviečiamos pačios įvairiausios komandos – nuo šeimų ir draugų grupių iki įmonių komandų. Pagrindiniai renginio rėmėjai yra prekybos tinklas IKI, degalinės tinklas „Circle K“ bei draudimo technologijų bendrovė „Balcia“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis