Motociklų įskaitoje važiuojantis Lietuvos enduro čempionas Mykolas Paulavičius, į „Abu Dhabi Desert Challenge“ varžybas atvyko turėdamas pagrindinį tikslą – iškovoti kvietimui startuoti Dakare trūkstamus Dakaro kvalifikacinius taškus (DKT). Mykolas džiaugiasi šį tikslą įgyvendinęs.
„Maroko ralyje turėjau sukaupęs 15 DKT. Dabar pridėjau dar 12. Bendri 27 DKT, tikiuosi, bus labai rimta paraiška šią vasarą teikiant paraišką į Dakaro ralį“, – pasakoja „Admiral Mykolas Paulavičius Dakar Team“ komandos sportininkas, „Road to Dakar“ programoje dalyvaujantis pastaruosius dvejus su puse metų.
M. Paulavičiui „Abu Dhabi Desert Challenge“ pavyko įveikti per 23 val. 36 min 24 sek ir bendroje rikiuotėje įsitvirtinta 19-oje vietoje, „Rally 2“ klasėje iškovota 16-ta vieta.
Penkias dienas trukusios vienos prestižiškiausių tarptautinių varžybų pasaulyje iššūkių nestokojo. Sportininkai turėjo įveikti 2 250 kilometrų, iš kurių 1 450 sudarė įskaitiniai greičio ruožai. Finalinis ADDC pasirodymas buvo 423 km ilgio maršrutas, kuriame lenktynininkai iš Mezairos miesto grįžta atgal į Abu Dabį. Paskutiniai 206 km greičio ruožų kilometrai Mykolui nepašykštėjo rimtų išbandymų.
„Paskutinė varžybų diena buvo sudėtinga, nors sekėsi puikiai, bet vos 20 kilometrų nuo penktojo greičio ruožo pradžios atsirado pavarų dėžės gedimai. Reikėjo visiškai keisti važiavimo tempą ir stilių. Maža to – netoli finišo nustojo funkcionuoti ir kelio knygos planšetė. Po tokių išbandymų varžybų finišas buvo dar saldesnis“, – pasakoja M. Paulavičius.
Į klausimą „kas toliau“ Mykolas atsako ironiškai šypsodamasis. „Grįšiu į Lietuvą, kelias dienas atsikvėpsiu, ir tada prasidės kelio į Dakarą dalis, kuri neturi visiškai nieko bendro su įprastais įtariamaisiais – sportu bei biudžeto rinkimu.
Motociklininkui naujokui patekti į Dakarą yra maždaug tas pats kas patekti į grožio konkurso finalą.
Prasidės lobistinė – tikrąją šio žodžio prasme - patekimo į Dakarą dalis. Komunikacija – mano paties ir mane palaikančių autoritetingų žmonių iš Dakaro bendruomenės – su Dakaro organizatoriais A.S.O, siekiant įtikinti juos šiemet pakviesti mane startuoti Dakare. Šiam etapui turim labai išsamų ir detalų planą – kokio tikrai neesu turėjęs nei vienoms varžyboms. Matyt nesusidūrusiems su šiuo etapu sunku suprasti apie ką ir kodėl iš vis ši Dakaro dalis reikalinga.
Bandydamas paaiškinti pasitelkiu į pagalbą analogiją – motociklininkui naujokui patekti į Dakarą yra maždaug tas pats kas patekti į grožio konkurso finalą. Didelė dalis galutinio sprendimo yra labai subjektyvi“, – pikantiškais užkulisiais dalinasi M. Paulavičius.