Papildyta. Kvalifikacijoje komanda leido važiuoti mažiau patyrusiam pilotui. Tad J.Adomavičiaus komandos LMP3 Nr. 14 užėmė 12-tą vietą iš 16-os. Kitas komandos automobilis Nr. 13 pademonstravo 5-tą rezultatą.
Sekmadienį 12 val. lenktynes tiesiogiai stebėkite čia:
LMP3 klasės kvalifikacinių važiavimų šeštadienio įrašas:
Pasibaigus oficialioms treniruotėms, prieš kvalifikaciją, Julius Adomavičius 15min papasakojo apie tai, ką komanda spėjo nuveikti iki starto:
Julius sakė, kad oficialių treniruočių metu buvo sudėtinga pademonstruoti labai gerą rato įveikimo rezultatą, nes maišėsi daug automobilių. Tačiau komandos „bronzinis“ (mažiau patyręs) pilotas Mattia Pasini buvo greičiausias jaunųjų pilotų testų metu. O tai teikia vilčių.
Pats Julius yra „sidabrinis“ pilotas pagal kategorijas – jau turintis patirties. Komandos sprendimu kvalifikacijoje važiavo „bronzinis“ pilotas Mattia Pasini. Kiekvienoje komandoje pagal ELMS nuostatus startuoja po du „sidabrinius“ ir vienas „bronzinis“, kuris turi važiuoti mažiausiai 1 val. 45 min. per 4 val. trunkančias lenktynes.
Europos Le Mano lenktynių serija (vadinama ir čempionatu) – tai prestižinės, aukšto lygio lenktynės, kuriose varžosi kėbuliniai automobiliai ir už jus greitesni Le Mano prototipai.
LMP3 klasėje, kurioje lenktyniaus Julius Adomavičius, startuos 17 automobilių (Juliaus komandos numeriai 13 ir 14). Už juos galingesnėje LMP2 klasėje – 16.
Lėčiausi kėbuliniai – 10 LMGTE klasės automobilių (pvz. „Ferrari F488“, „Aston Martin Vantage AMR“, „Porsche 911 RSR“). Taigi jau šį šeštadienį Barselonos trasoje dėl pirmųjų trofėjų klasėse kausis iš viso 43 automobiliai.
Iki šiol visą Le Mano lenktynių seriją yra važiavęs Dainius Matijošaitis, o keletą pavienių etapų – jaunasis talentas Gustas Grinbergas. Daugiau apie tai sužinosite čia.
Lenktynių startas Barselonoje – sekmadienį, balandžio 18 d. 12 val. Nuorodas rasite šio straipsnio pradžioje.