Visos naujienos apie Dakarą – specialioje rubrikoje.
„Yra reikalų“
Laisvydas Kancius etapą baigė ketvirtas, išlaikydamas ketvirtą vietą ir bendroje įskaitoje.
„Buvo dulkėtas. Akmenų turėjo kaip ir nebūti, bet daug buvo, daug... Pavargau, nėra lengva“, – sunkiai kalbėjo tuoj po finišo L.Kancius.
„Beveik 450 kilometrų yra reikalų“, – tęsė jis.
Tik dviem varomais ratais
Antanas Kanopkinas irgi neslėpė, kad tai buvo itin sunki diena. Bet finiše jis vis tiek juokėsi važiavęs su daina „geresnio keturračio aš nemačiau čiau čiau čiau“.
Tačiau išties jam tai buvo labai sunki diena, kadangi nuo pat ruožo pradžios važiuoti teko tik su dviem varomaisiais ratais.
„Šiandien trasoje buvo ir akmenys, ir žvyras, ir uolienos. Tai buvo tiesiog visko daužymas – technikos, rankų, ko tik nori. Kiek „žvakių“ padariau trasoje, jau nesuskaičiuočiau“, – po finišo pasakojo „CFMOTO Thunder Racing Team“ sportininkas ir užsiminė, kad situaciją apsunkino tai, jog beveik visą greičio ruožą turėjo važiuoti tik galiniais varomais ratais.
„Turint ir priekinius varomus ratus spaudi gazą dar ore ir nusileidę priekiniai ratai išlygina keturratį, o dabar nusileidus priekiniams ratams iš karto užmeta.
Tokių „va bank“ situacijų šiandien buvo labai daug. Trasa vėl labai išvargino. Jau vakar buvau pavargęs, bet palyginus ką patyriau šiandien, vakar nebuvo taip blogai“, – atviravo A.Kanopkinas ir pasakojo, kad buvo momentų, kai norėjo sustoti, nes dėl nuovargio pradėjo pykinti.
Nepaisant sunkumų, komanda džiaugiasi įveikusi jau devintą greičio ruožą. Iš aštuonių sportininkų Antanas šiuo metu yra penktas bendroje įskaitoje.
Trečiadienį organizatoriai irgi neleis sportininkams atsipalaiduoti – jiems reikės įveikti kilpinį greičio ruožą, kurį sudarys 371 kilometras, o taip pat ir 241 pervažiavimų.
Dalyviams teks naviguoti itin akmeningomis Al Ulos miesto apylinkėmis, tad vėl teks meistriškai derinti atsargumą su greičiu.