Sudėtingame Dakaro ruože, einančiame per aukštikalnių kopas (vidutinis aukštis 3500 m) pirmieji startavo Antanas su Dariumi. Panašu, kad jų starto laikas 14.44 val. Lietuvos laiku buvo šiek tiek pavėlintas. Vaidotas su Sauliumi į ketvirtą startą išvažiavo beveik be poilsio, nes dėl daugybės gedimų bivaką pasiekė tik prieš starto procedūrą. Jie nuogąstavo ir dėl turbinos darbo – be jos aukštikalnėse važiuoti būtų itin sunku.
Visa ketvirtadienio distancija – 521 km, iš kurių 416 km sudaro greičio ruožas. Dar prieš prasidedant Dakaro maratonui S.Jurgelėnas prognozavo, kad ketvirtas etapas taps rimtu filtru, kurio neįveiks daug dalyvių.
Aukštikalnėse laimėjo C.Despresas
Jau finišavo ketvirtojo etapo lyderiai. Pirmasis finišavo Cyrilas Despressas („Peugeot“), pakilęs iš penktosios pozicijos. Jis tapo lyderiu ir bendroje įskaitoje.
Antras finišavo Mikko Hirvonenas („Mini“), o trečias – Nani Roma („Toyota“).
Vakarykščio pragaro lyderiai Stephanas Peterhanselis ir absoliučioje įskaitoje lyderiavęs Sebastienas Loebas užėmė ketvirtą ir penktą vietas.
Motociklų varžybose pirmasis finišavo M.Walkneris (KTM), antrasis J. Barreda Bort („Honda“), o trečiasis – M. Metge („Honda“).
Keturračių varžybose pirmas finišavo W. Nosiglia („Honda“), antras S.Kariakinas („Yamaha“), trečias D. Domaszewski („Honda“).
Antanas Juknevičius buvo paklydęs, finišavo 34-as
20-as trečiadienį vėlai vakare finišavęs ir iš 21 vietos ketvirtadienį startavęs Antanas Juknevičius turėjo navigacijos bėdų, prarado valandą ir po antrojo laiko kontrolės punkto buvo nukritęs net į 53 vietą. Tačiau po 4-to jau pakilo iki 46-os pozicijos. Antrąją greičio ruožo dalį jis pradėjo jau būdamas 40-tas.
Beje, pirmojo laiko kontrolės punkto nerado daugiau nei 15 ekipažų.
Po 10-ojo laiko kontrolės punkto Antanas su Darium jau buvo 36-ti , o finišavo 34-ti (pats Antanas teigia, kad 33-ti).
Jei ne klaidos etapo pradžioje, ketvirtadienį Antanas ir Darius būtų kilę gerokai aukščiau antrajame dešimtuke. Dabar bendroje įskaitoje smuktelėjo į 21-ąją vietą.
„Bitutė“ startavo tik 4 val. ryto
Kol Lietuva miegojo, „Agrorodeo“ mechanikai plušo prie V.Žalos ir S.Jurgelėno „Seat“, prisirijusio purvo ir dulkių. Ekipažas nepasiduoda – startavo ankstyvą penktadienio rytą Lietuvos laiku. Pietų Amerikoje - naktis, taigi važiavimas bus nelengvas.
Kur pradingo Vaidotas Žala?
Gerokai pavėlavęs dėl remonto darbų, maždaug 17.28 val., iš 70-tos pozicijos startavo „Bitutės“ ekipažas. Pirmojo laiko matavimo punkto duomenų organizatoriai apie juos dar nepateikia, nes „Agrorodeo“ ekipažas iškart po starto sustojo remontui. Taigi 22.30 val. ketvirtadienį jie faktiškai dar nebuvo startavę, šalino gedimus. Planuojamas realaus starto laikas – 2 val. nakties Lietuvos laiku.
Rezultatus tiesiogiai sekite čia: