Ketvirtoji diena, pagaliau, buvo ramesnė. Dalyviai iki starto, kuris buvo Bosnijoje ir Hercegovinoje, važiavo apie penkiasdešimt kilometrų ir nors tai neatrodo daug – ši kryptis atvėrė visiškai kitokias lenktynių trasas.
„Greičio ruožas buvo maždaug 250 kilometrų ir jis smarkiai skyrėsi nuo Kroatijos – mažiau akmenų, daugiau ilgų greitų sekcijų. Dėl vakarykštės avarijos startavau 46 pozicijoje, tad turėjau aplenkti daug motociklų. Finišavau šeštas, tai per visą trasą aplenkiau apie 40 varžovų su motociklais“, – pasakojo Gaetanas Martinezas ir sakė, kad prieš finišą pastebėjo Mindaugą Skudutį, važiuojantį iš paskos, nors jis startavo iš aukštesnės pozicijos. Komandos draugai kartu pasiekė finišą.
„Greičio ruožas šiandien tikrai smagus ir gan greitas, važiavosi taip pat greitai, tik buvo ne mano diena. Padariau gal penkias navigacines klaidas, dėl kurių sugaišau 20¬-30 minučių. Dėl to buvau piktas ant savęs, bet antroje dalyje važiavau tikrai labai greitai, aplenkiau daug dalyvių ir viskas galų gale sėkmingai – diena baigėsi. Dėl techninių dalykų turėjau prakirstą padangą, bet greitai susitvarkiau“, – po ketvirtadienio finišo kalbėjo M. Skudutis.
Ketvirtadienis buvo pirmoji maratoninio etapo diena, o tai reiškia, kad naktį į penktadienį mechanikai negalėjo remontuoti ar kitaip liesti lenktyninės technikos. Penktadienį sportininkai startuos jau finalinėje dienoje – čia jų vėl laukia iššūkių kelianti trasa ir itin svarbūs kilometrai.