Suomis „Instagram“ paskyroje prieš šio savaitgalio Olandijos „Grand Prix“ Zandvorte patvirtino, kad sezono pabaigoje pasitrauks iš „Formulės 1“.
Jis teigia apsisprendęs praėjusią žiemą, nes „atėjo metas naujiems dalykams“.
K.Raikkoneno pasitraukimas į „pensiją“ atveria galimybes kitiems pilotams „Alfa Romeo“ komandoje 2022 m. Komanda dar nepatvirtino, ar K.Raikkoneno komandos draugas Antonio Giovinazzi važiuos ir kitą sezoną.
„Alfa Romeo“ komandos vadovas Fredericas Vasseuras sakė: „Nėra kito tokio vairuotojo kaip Kimi Raikkonenas. Jo buvimas, charizma ir unikalus požiūris, įgūdžiai, dėl kurių jį pasirinko komanda dar 2001 m., pavertė jį mūsų sporto legenda“.
K.Raikkonenas F-1 debiutavo su „Sauber“ komanda 2001 m. Mažai žinomas „Formulės Renault“ lenktynininkas jau savo debiuto metu pelnė taškus ir greitai įsitvirtino kaip vienas ryškiausių jaunųjų talentų.
2002 m. K.Raikkonenas pakeitė Miką Hakkineną „McLaren“ ekipoje, o kitais metais iškovojo pirmąjį trofėjų čempionate užimdamas antrąją vietą.
Prie „Ferrari“ komandos jis prisijungė 2007 m. ir tapo pasaulio čempionu, po finalinių lenktynių Brazilijoje tašku aplenkęs Lewisą Hamiltoną ir Fernando Alonso (110 ir 109, 109)..
Po dvejų metų pertraukos „Formulėje 1“, K.Raikkonenas pasinėrė į ralį ir net startavo NASCAR lenktynėse. Tai padėjo atgaivinti aistrą F-1.
K.Raikkonenas grįžo į „Lotus“ ir 2012 m. iškovojo dvi pergales etapuose. Tačiau prieš grįžtant į „Ferrari“ suomiui atlikta nugaros operacija. Italijos komandoje jam sėkėsi ne iš karto, bet pamažu tempas greitėjo. Tad 2018 m. laimėjęs etapą JAV, suomis bendroje įskaitoje iškovojo trečią vietą.
„Ferrari“ nusprendus pasirašyti sutartį su Charlesu Leclercu (2019 m.) pastūmėjo K.Raikkoneną grįžti į „Sauber“, kurioje ir prasidėjo jo F-1 karjera (komanda tuo metu pakeitė pavadinimą į „Alfa Romeo“. Tačiau didelių aukštumų pasiekti nepavyko.
Šį sezoną K.Raikkonenas pelnė du taškus, Azerbaidžane ir Vengrijoje užimdamas 10-ą vietą.