Pavilkijo miestelyje surengtos varžybos buvo itin patrauklios žiūrovams, kadangi šios trasos specifika pasižymi išskirtiniu reljefu. Bene įdomiausia ir lenktynininkams pavojingiausia vieta – pakilimas į kalną ir status nusileidimas nuo jo. Būtent čia įvyksta daugiausiai incidentų, automobilių virtimų ir važiavimų ant dviejų ratų.
Pavilkijo trasoje prie starto stojo beveik 50 dalyvių. Kadangi tai ne tik Lietuvos, bet ir Baltijos šalių čempionato antrasis etapas, trasoje pasirodė ir greiti Latvijos bei Estijos sportininkai. Čia taip pat varžėsi ir regioninių pirmenybių dalyviai.
Lietuvos ir Baltijos šalių D-S1600 įskaitoje startavo 9 dalyviai. Čia buvo galima išvysti ir Lietuvoje retai matomus kroso bolidus, tokius kaip „Toyota Levin“ ar „Suzuki Ignis“.
Šioje klasėje visų važiavimų metu dominavo Giedrius Stonys su stipriai patobulintu „Honda Civic“. Tačiau finaliniame važiavime sportininkas pateko į susistumdymą ir teisėjų sprendimu buvo diskvalifikuotas už neva apsuktą Žydrūno Šarkūno bolidą.
Nors sportininkas su sprendimu nesutiko, tačiau teisėjai ir yra tam, jog jų žodis būtų galutinis. Po tokių rokiruočių šioje klasėje nugalėtoju tapo latvis Arnis Odins, vairavęs „Volkswagen Golf“. Antroje vietoje finišavo Krists Valters. Trečiasis pro šachmatinę vėliavą pravažiavo iškart po starto į mėsmalę patekęs ASK „Žaibas“ atstovas Petras Bartkus su „Opel Astra“.
D-S2000 įskaitoje užsiregistravo net 13 dalyvių, tačiau į finalą išvažiavo gerokai mažiau bolidų.
Važiuojant į tą didžiąją nuokalnę pasukau vairą, tačiau ratai nepasisuko.
Prizininkų pakylą čia užėmė Latvijos atstovai. Geriausią rezultatą pademonstravo ir 20 taškų į sezono kraitį uždirbo latvis Edijs Oss. Antroje vietoje įsitvirtino Rudolfs Bogens. Rihards Dainis finišavo trečioje vietoje. Finaliniame važiavime gedimą patyrė Marius Kisielis, kuris trenkėsi į atitvarus ir apsivertė.
„Važiuojant į tą didžiąją nuokalnę pasukau vairą, tačiau ratai nepasisuko. Nesupratau, kas įvyko. Bandžiau stabdyti, bet greitis buvo per didelis, kad galėčiau sustoti neatsitrenkęs į atitvarus. Po to apsiverčiau. Kažkas atsitiko su vairo mechanizmu. Ardysime ir žiūrėsime, kodėl dingo vairas“, – po važiavimo išlipęs iš „Volkswagen Golf“ sakė Marius Kisielis.
Automobilį išardę mechanikai rado problemą, dėl kurios sportinis bolidas tapo nevaldomas. Paaiškėjo, kad lūžo vairo kryžmė.
Open klasėje startavo vos keturi dalyviai, tad didelių susikibimų trasoje neužfiksuota. Čia nugalėtoju tapo greičiausiai visus ratus apsukęs Ukmergės AMSK atstovas Vytautas Petraška su „Volkswagen Golf“.
Antrą laiką parodė latvis Janis Vegeris su krosui paruoštu „Audi Coupe“ bolidu. Trečią vietą iškovojo „Motorsport LT“ rinktinės narys Paulius Stadalius.
D-3A-AWD bagių įskaitoje etapą pradėjo 10 sportininkų, tačiau iki finalo jų gretos gerokai praretėjo. Viename iš važiavimų įspūdingą virtimą pademonstravo vienas iš Latvijos atstovų, kuris po šio incidento varžybų tęsti nebegalėjo.
Greičiausias šios įskaitos finale buvo lietuvis Tautvydas Urba. Jis už savęs paliko Saulių Žundą ir estą Kadaką Janarą.
Lietuvos čempionato komandinėje įskaitoje nugalėtojais tapo „Skorpiono ASK“ komanda. Jos atstovai užirbo 38 taškus ir antroje vietoje paliko Ukmergės AMSK, kurie iškovojo 27 taškus.
Su 23 balais trečioje vietoje įsitvirtino „Žaibo ASK“ ekipa. Baltijos šalių čempionato įskaitoje daugiausia taškų pelnė Latvijos atstovai, antroje vietoje atsidūrė lietuviai, treti – estai.
Kartu su Lietuvos ir Baltijos šalių čempionatais buvo vykdomos ir Regioninės autokroso pirmenybės „Regionų taurė“. Čia dalyvių nebuvo itin daug, tačiau tą pačią dieną vykę važiavimai gerokai paįvairino renginį.
R-D-S2000 klasėje startavo penki lenktynininkai. Geriausiai jų gretose pasirodė Paulius Kiudys su „Honda Civic“. Jis aplenkė antros vietos prizininką Mindaugą Skiezgilą ir trečioje vietoje finišavusį Paulių Mikelaitį.
Open divizione susibūrė vos trys dalyviai, tad visi jie buvo garantuoti, jog dieną baigs žengdami ant prizininkų pakylos. Teliko išsiaiškinti, kokia eilės tvarka finalą baigs visi trys dalyviai.
Geriausią laiką pademonstravo Robertas Janulis su „Audi“. Antrą vietą laimėjo Darius Čekaitis, o trečioji pozicija atiteko Aurimui Gelažiūnui.
Regioninių pirmenybių komandinėje įskaitoje sublizgėjo trasos šeimininkai, Šakių ASK atstovai. Jie pelnė pirmąją vietą surinkę 22 taškus.
15 taškų iškovojo klubas „Bolids“, o 14 balų sukaupę ASK „Žaibas“ lenktynininkai užėmė trečią poziciją.
Trečiasis Lietuvos autokroso čempionato ir regioninių pirmenybių etapas bus vykdomas birželio 18-19 dienomis. Dalyviai rinksis į Plungės autokroso trasą. Varžybų organizatorius – ASK „Tornada“.