Žinoma, kad viena iš priežasčių bus finansinė WRC organizatorių pagalba komandoms. WRC organizatoriai siekdami pritraukti kuo daugiau ateities talentų į savo čempionatą, žada finansiškai remti jaunus talentus kviečiančius gamintojus. Šios strategijos planuojama laikytis ir 2025 m. sezone.
„Iš pradžių tai įvyko su Martinšu Sesksu, o dabar tai vyksta ir su Sami Pajariu „Toyota“ komandoje. Aš negaliu pasakyti, ką jam yra numačiusi japonų komanda, kadangi to reiktų paklausti jų pačių“, - žurnalistams kalbėjo vienas iš WRC organizatorių sporto direktorius Peteris Thul.
Tuo tarpu „Toyota“ ralio komandos vadovas Jari-Matti Latvala situaciją komentavo taip: „Aš peržiūrėjęs ir analizuodamas T.Katsutos incidentus kalbėjau su japonu ir jo šturmanu. Kai kuriose vietose aš pastebėjau, kad jam stenogramoje vietomis buvo pateikiama net per daug informacijos, kas galiausiai ir nuvesdavo iki skaudžių klaidų. Tai būtina pakeisti.
„Aš manau, kad Takamotui svarbu žinoti, kad jį palaikome. Norime, kad jam kuo geriau sektųsi. Žinoma, kad jis norėtų važiuoti Čilėje, manau to norėtų bet kuris vairuotojas, tačiau šiame etape turime investuoti ateitį. Manau tai gali būti geras laikas nedidelei pauzei, kuri turėtų japonui išeiti į naudą.“
Kito sezono „Toyota“ sudėtis
Paklaustas apie kito sezono „Toyota“ komandos sudėtį J.M.Latvala sakė manantis, kad jie privalės turėti bent tris vairuotojus važiuojančius pilną sezoną (šiemet tokiais turėjo būti tik E.Evansas ir T.Katsuta).
„Kaip jau šiemet įsitikinome, nepakanka turėti tik du visuose čempionato etapuose dalyvaujančius sportininkus, kad galėtum kovoti dėl konstruktorių titulo. Taip, mes galime turėti ketvirtą vairuotoją, kuris važiuotų tik dalyje etapų, tačiau turėti tris važiuojančius pilną sezoną yra būtina“, - sakė J.M.Latvala.
Kaip jau žinome, K.Rovanpera žada 2025 m. sugrįžti ir dalyvauti visuose WRC sezono etapuose.
E.Evanso bandymas užimti komandos lyderio rolę ir kovoti dėl čempiono titulo neišdegė, kadangi čempionato bendroje įskaitoje kol kas „Toyota“ gretose pirmauja net tris etapus sezono eigoje praleidęs S.Ogier.
Nors ir komandos vadovybė dievagojasi palaikymu T.Katsutai, į komandą visais būdais stengiasi prasimušti vienas 2024 m. WRC2 kategorijos sezono lyderių Sami Pajari.
Teoriškai Čilėje būtų įdomu palyginti M.Seskso ir S.Pajari tempą, tačiau latvis važiuos su „Ford Puma“ be hibridinės variklio sistemos, o S.Pajario vairuojama „Toyota“ ją turės, kas žinant Čilės ralio specifiką, suteiks suomiui apčiuopiamą pranašumą.