Kodėl Kasparui Skyreliui gaila jo naujojo BMW E46?

Retas žmogus, kuris nėra susidūręs su automobilių sportu, įvertina, kiek šis sportas reikalauja pastangų. Tačiau turint pakankamai noro, lenktynių tarpsezonio metu visiškai neišsiskiriantis automobilis gali tapti konkurencingu lenktyniniu bolidu. Būtent tokia transformacija įvyko Kasparo Skyrelio garaže, kur ilgais žiemos vakarais eilinis BMW E46 kupė palengva tapo lenktynių trasos vertu automobiliu, kurį galėsite išvysti gegužės 15-16 dienomis „Autoplius Fast Lap“ lenktynių metu.
Kasparo Skyrelio BMW
Kasparo Skyrelio BMW / Kasparo Skyrelio nuotr.

Kėbulo paieškos

„Nemiegojau visą žiemą“, – juokdamasis sakė Kasparas, „buvau rimtai kibęs į darbus ir atėjus pavasariui – naujam sezonui turiu automobilį“.

Vaikinas, kurį drąsiai galima vadinti „Autoplius Fast Lap“ veteranu, iki šiol lenktynėse dalyvavo su "Honda Civic", ar BMW E30 automobiliais. 2014 metų sezono pabaigoje, Kasparas nusprendė, jog atėjo metas naujam automobiliui: „Rugsėjo pradžioje pradėjome ruoštis naujam automobilio projektui. Pradėjome nuo kuo geresnės būklės kėbulo paieškų – užtrukome ilgai, bet tik atsiradus tinkamam variantui – nieko nelaukdamas kibau į darbus“.

Kasparo Skyrelio nuotr./Kasparo Skyrelio BMW
Kasparo Skyrelio nuotr./Kasparo Skyrelio BMW

Kaip automobilis tampa lenktyniniu?

Automobilis buvo išardytas iki smulkiausio varžtelio. Automobilyje buvo sumontuoti saugos lankai, o vidus ir dugnas pasidengė baltu dažų sluoksniu. Automobilio išorė irgi susilaukė daugybės pokyčių – pasipuošė ryškiai oranžine spalva, galinė bagažinė, bei kapotas buvo pakeisti lengvomis stiklo pluošto dalimis. Gerą automobilio aerodinamiką užtikrins po abiem bamperiais atsiradę oro difuzoriai ir didelis galinis spoileris.

Visi važiuoklės elementai buvo nusmėliuoti bei perdažyti. Visos standartinės važiuoklės įvorės buvo pakeistos IRP iš kapralono pagamintomis sustiprintomis įvorėmis. Standartines dalis pakeitė reguliuojamos IRP važiuoklės traukės, buvo sumontuoti didesnio našumo stabdžiai, bei XYZ Racing sportiniai amortizatoriai, kurie užtikrins gerą važiuoklės darbą lenktynių metu.

2,5 litro darbo tūrio automobilio variklis irgi neliko užmarštyje – nors Kasparas apie varikliui atliktus darbus daug šnekėti nenorėjo, tačiau prasitarė, kad buvo atlikti šiokie tokie galios didinimo darbai. Automobilis dar nespėjo apsilankyti ant galios stendo, turbūt dėl to apie atliktus darbus Kasparas pasakojo nedaugžodžiaudamas.

Kasparo Skyrelio nuotr./Kasparo Skyrelio BMW
Kasparo Skyrelio nuotr./Kasparo Skyrelio BMW

Iki pirmojo starto – trys savaitės

Nors Kasparas ir buvo vienas greičiausiai į pirmąjį „Autoplius Fast Lap“ etapą užsiregistravusių dalyvių, juokais jis užsiminė, jog automobilio truputį gaila.

„Prie šio automobilio praleidom daugybę laiko, įdėjom daug meilės – dabar net gaila iš garažo išvaryt“. Nors nekyla abejonių, jog greitu metu šį gailestį pakeis greičio ir kovos trūkumas ir šis BMW E46 pradės lenktyninio automobilio karjerą.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų