Visos naujienos apie Dakarą – specialioje rubrikoje.
N.Al-Attiyah automobilis pirmadienį, ekipažui atvykus į finišą, atrodė įspūdingai – riedėjo iš esmės ant trijų ratų.
Dakaro ralio organizatoriai pasidalijo vaizdo įrašu, kaip toks važiavimas atrodė.
Tai nesutrukdė trečiame etape žinomam katariečiui pasiekti puikų rezultatą – jie su šturmanu prancūzu Mathieu Baumelu jie buvo ketvirti. Po keturių greičio ruožų ekipažas yra trečias bendroje įskaitoje, atsilikdamas tik nuo vietinio Saudo Arabijoje Yazzeedo Al Rajhi bei ispano Carloso Sainzo.
Finiše N.Al-Attiyah atsiprašinėjo komandos, teigdamas, kad atsarginių ratų nebeturėjo, tad teko važiuoti taip - gadinant automobilį.
Mechanikas, šiemet Dakare – Emilijos ir Arūno Gelažninkų komandos vadovas Jonas Raudeliūnas sako, kad Dakaro žvaigždė galėjo ir tyčia nestoti keistis rato, kad neprarastų brangaus laiko.
„Teoriškai prakirstas ratas kainuoja apie vieną minutę laiko per penkis kilometrus. Jeigu prakerti ratą likus 10 kilometrų iki greičio ruožo pabaigos, tai teoriškai neapsimoka, nes keitimas maždaug tiek ir trunka – iki dviejų minučių. Tai važiuoji su tuo prakirstu.
Jeigu likę iki pabaigos 15-20 kilometrų, tai keiti, nes atloši laiko. Toks yra paskaičiavimas plius minus“, – kalbėjo J.Raudeliūnas.
Jo teigimu, su Emilija Gelažninkiene tokių skaičiavimų dar neprireikė, nes ji „pakankamai taupo ratus“. Tačiau anksčiau Dakare dalyvavęs su Roku Baciuška, Jonas juokiasi skaičiavęs tas minutes.
„Kai teko važiuoti su Roku, tai teko teko... Ypač kai dalyvavome „Baja Aragon“ prieš trejus metus, tai Rokas pridaužė tų ratų. Labai puikiai matėsi tie skaičiai, ta matematika ir „išsiskaičiavo“, – sakė J.Raudeliūnas.