Visos Dakaro naujienos ir galerijos – spauskite čia.
Čia kyla klausimas – kodėl tos pačios technologijos nenaudoja automobiliai? Ir ne tik Dakaro ralyje, bet ir šiaip – juk ir gatvėmis važiuojančius automobilius kartais kamuoja išsileidusios pradurtos padangos. Atsarginiai ratai nyksta iš standartinės įrangos sąrašų, tai kodėl negalima pritaikyti tos bekelės motociklų padangų užpildų technologijos sportiniams ir nesportiniams automobiliams?
Užpildai Dakaro visureigiams netinka
Kempinės struktūros sintetinės gumos masės kameros, vadinamieji mūsai arba putėsiai (nuo angliško mousse), yra prieinamos visiems bekelės motociklų entuziastams. Tačiau gamintojai visada perspėja, kad motociklas su taip užpildytomis padangomis negali būti naudojamas viešo naudojimo keliuose.
Nors kiekviena tokia padangos spurga parduodama su specialiu tepalu, trintis tarp padangos ir to intarpo yra neišvengiama. O kur yra trintis, bus ir karštis. Trintis ir aukšta temperatūra viduje su laiku suėda tą intarpą arba net pačią padangą. Bekelėje, kur greitis mažesnis, tai yra mažesnė problema. O štai kelyje perkaitusios padangos sukeltos avarijos pasekmės būtų didesnės. Būtent dėl to gamintojai neleidžia tų padangų intarpų naudoti kelyje.