Visos Dakaro naujienos vienoje vietoje (spauskite čia)
Kad geriau suprastumėte, koks pakvaišęs turi būti žmogus, kad ryžtųsi „Vespa“ motoroleriu įveikti Dakarą, paminėsime keletą faktų. Visų pirma, tais laikais lenktynės vykdavo nuo Paryžiaus iki Dakaro (Senegalo sostinės). Taigi daugiau nei 10 tūkstančių kilometrų, į kuriuos įėjo ir Sacharos dykumos pakraštys.
Iš tiesų, didžioji dalis tuometinės trasos nebuvo dėkinga ne tik motoroleriams, bet ir daugeliui motociklų. Juk tokie gamintojai kaip „Yamaha“, KTM ir „Honda“ Dakarui savo motociklus ruošė specialiai.
TAIP PAT SKAITYKITE: 15min paaiškina: kodėl Dakaro ralis nebeturi nieko bendro su pačiu Dakaru?
Itin sudėtingos sąlygos, karštis ir greitis visiems ralio dalyviams kėlė didžiulį iššūkį. Ypač 198 kubinių centimetrų varikliu į priekį genamam „Vespa P200E“ motoroleriui. Šis motoroleris buvo stebėtinai greitas ant lygaus asfalto – maždaug 10 AG leido pasiekti ir 95 km/val. greitį. Nors kaip motoroleriui jis buvo nemažas, šis oru aušinamas vieno cilindro variklis nebuvo sukurtas tokio sudėtingumo iššūkiams.