„Porsche“ tuo metu „Nürburgringe“ atlikinėjo 997 kartos, „Porsche 911 GT2“ bandymus. Garsus Štutgarto gamintojas buvo atsivežęs eilę kitų markių automobilių palyginimui. Walteris Rohrl‘as tą kartą išbandymui pasirinko „Ferrari 599“.
„Aš išvažiavau su gamintojo inžinieriumi išbandyti raudoną „Ferrari 599“. Palengva pravažiavome vieną ratą apšilimui ir tada pasakiau, kad dabar važiuosiu laikui. Tokiais atvejais tu privalai nusiteikti, kad važiuosi taip greitai, kaip tik gali. Netrukus akiratyje pamačiau kitą greitai važiuojantį, juodos spalvos automobilį. Nusprendžiau jį pasivyti. Privažiavus arčiau pamačiau, kad tai irgi „Ferrari 599“. Važiuojant už jo matėsi, kaip jis greitai važiuoja, kaip jis nuolat tarsi kovoja su slidinėjančiu automobiliu. Tuomet nutariau su juo palenktyniauti“, - pasakojo W.Rohrlas.
Netrukus Schumis viename posūkių kiek per vėlai pasuko, jo automobilis slystelėjo ir W.Rohrlas vidine posūkio dalimi jį aplenkė.
Paskui, kaip pasakojo Walteris, jis atitrūko 150-200 metrų ir išlaikė tą distanciją iki pat rato pabaigos. Vėliau, norėdamas atvėsinti automobilį, jis pasuko iš trasos į civiliniam naudojimui skirtą kelią. Jam iš paskos nusekė ir juodasis „Ferrari“.
„Galiausiai mums greta vienas kito sustojus šalikelėje, buvo įdomi akimirka, kai besileidžiant jo šoniniam langui staiga pamatėme vienas kitą. Išvydęs Michaelį pagalvojau - na ir sutapimas. Niekada nebūčiau pagalvojęs, kad galėtume patys to nežinodami, atsitiktinai vairuodami tą patį automobilį susitikti kažkur „Nurburgringe“. Tą kartą mane atsekęs Michaelis tik pasakė, kad jis privalėjo sužinoti, kas buvo už jį greitesnis“, - pasakojimą baigė W.Rohrlas.
Kaip vėliau išdavė su Michaeliu tą dieną trasoje buvę „Sachs“ inžinieriai, jis į garažą grįžo įsiutęs. Prašydamas patikrinti kiekvieną automobilio varžtelį. Jis galvojo, kad „Porsche“ tikrai buvo kažką pakoregavę „Ferrari 599“ važiuoklėje. M.Schumacheris negalėjo susitaikyti su tuo, kad W.Rohrlas tą dieną tiesiog galėjo būti greitesnis.