Visos Dakaro 2020 naujienos vienoje vietoje
Po testų sesijos Antanas Juknevičius pasakojo, kad iš pat pradžių jį nustebino tai, jog šioje testų vietoje nebuvo matyti nei „Overdrive“, nei „X-Raid“ komandų, nors organizatoriai deklaravo, kad ši vieta – vienintelė kur galima pasitreniruoti prieš startą.
„Buvo chaosas visiškas. Ratas gal ir ilgas, bet esmė tame, kad niekas nesužymėta, niekas schemučių negavo. Vienas važiuoja čia, kitas čia. Išmalė viską labai. Ryte kai atvažiavome buvo daug sunkvežimių, o automobilių tik vienas kitas. Buvome įsivėlę į lenktynes tai su „Kamaz“, tai su „Tatra“, – tiesioginėje transliacijoje sakė Antanas Juknevičius.
Visa testų sesija „Kreda“ komandai klostėsi gerai, tačiau pačioje pabaigoje ekipažas turėjo sunkumų, kai įstrigo dauboje. Komanda sako, kad tai puikus pavyzdys, kiek tokia nedidelė klaida gali sudeginti laiko, mat savo jėgomis iš daubos išvažiuoti nepavyko, teko naudotis kitų dalyvių pagalba.
„Paskui gale Darius man sako, kad gal jau baigiam, taip gerai einasi. Liko pora kilometrų iki mūsų bazės ir kaip tvojom į duobę. Ir įsmigom. Visa laimė, kad sunkvežimiai šalia važiavo. Net nespėjom ranka pamot ir jau 505 numeris, De Rojaus sunkvežimis sustojo padėt. Užkabinom virvę, ištraukė mus atgal. Buvo gana stipri treniruotė. Nuostoliai - tik sparnas, kai į smėlį įsmigome. Bet sparnų turime. Paradui dėsime naują“, – pasakojo Antanas Juknevičius.
Tiesa, kai kam testai baigėsi skaudžiau. Vienas čekų ekipažas po nesėkmingo šuolio per trampliną patyrė virtimą.
Ekipažą apžiūrėjo medikai, o Antano Juknevičiaus teigimu, komandos „Ford“ linko saugos lankai.