Ketvirtadienį ralis prasidėjo parodomuoju „shakedown“ tipo etapu, kuriame varžovus už savo nugaros paliko Kalle Rovanpera. Suomis šiose varžybose gins ne tik WRC čempiono titulą, tačiau ir praeito Kroatijos ralio laimėtojo karūną.
Penktadienį prasidėjo tikrasis ralis.
Pirmoje dienos pusėje susidarė įdomi situacija, kai tris iš keturių pirmųjų greičio ruožų laimėjęs Sebastienas Ogieras, po SS4 nuo lyderio bendroje įskaitoje vis vien atsilikinėjo 1 min 27,1 sek.
To priežastis paprasta: SS2 greičio ruože tiek S.Ogier, tiek jo komandos draugas K.Rovanpera pramušė savo bolidų padangas toje pat kelyje pasitaikiusioje duobėje, todėl aukštą tempą demonstravę sportininkai nutolo nuo į priekį įsiveržusio lyderio. Gana greitai ratą pasikeitęs prancūzas dėl to prarado 1 min 32,6 sek., tuo tarpu daugiau laiko sugaišęs keisdamasis ratą K.Rovanpera finišavo atsilikęs net 2 min 17,4 sek
Praeityje dažnai ratus pramušdavęs S.Ogier šiame ralyje tikėjosi tam skyręs papildomo dėmesio, išvengti panašių nemalonumų: „Aš stengiausi būti atsargesnis nei įprastai, bet patys suprantate. Kartais aštrių briaunų sunku išvengti net važiuojant 60 km/val. greičiu, o čia mes tai kartais bandome padaryti skriedami 160-170 km/val. greičiu. Aš tikrai buvau atidus, tačiau kartais purvu aptiškusias duobių ar aštrių jų briaunų tiesiog neįmanoma laiku pamatyti ir išvengti“, - žurnalistams pasakojo nusivylęs S.Ogier.
Tuo tarpu plačiausiai sėkmė dienos pirmoje pusėje šypsojosi Thierry Neuville. Su specialiu tragiškai žuvusiam Craigui Breenui pagerbti skirtu „Hyundai“ bolido išdažymu važiuojantis prancūzas, išvengęs didesnių klaidų, po SS6 pirmavo bendroje įskaitoje 8 sek.
Prancūzui ant kulnų visa dieną lipo Elfynas Evansas su „Toyota“. Nors ir velsietis su problemomis susidūrė dar nė neprasidėjus raliui, kai dėl pašlijusio turbinos veikimo atliko tik vieną bandomąjį „shakedown“ važiavimą. Vėliau mechanikams sutvarkius problemas kėlusį agregatą, po SS6 E.Evansas priartėjo prie T.Neuville vos 8 sekundžių skirtumu.
Bene daugiausiai problemų su technika antrą ralio dieną turėjo mums artimas estas Ottas Tanakas. Sukibimui su kelio danga vis prastėjant, ramybės nedavė ir turbina. Sutrikus jos veikimui O.Tanakas buvo priversti vis stabtelti, taip prarandant brangų laiką. Problemas kėlė ir vairo mechanizmas. Po SS6 estas nuo lyderio atsilikinėjo jau 31,4 sek.
Geriausią tempą SS6 parodė Esapekka Lappi iš Suomijos. Minėtame greičio ruože pergalę pelnęs suomis iš Otto Tanako atkirpo net 17 sek. ir po šio greičio ruožo jį aplenkęs, palypėjo iki trečios pozicijos bendroje įskaitoje (29,2 sek. atsilikimas).
SS7 greičio ruožas pasižymėjo atsinaujinusia kova dėl trečiosios vietos. Nors sąlyginai trumpame, vos 11,11 km ilgio SS7 greičio ruože laimėjęs O.Tanakas varžovus aplenkė vos keliomis sekundėmis dalimis (T.Neuville 0,3 sek., o E.Evansą 0,7 sek.), prieš savo pagrindinį varžovą E.Lappi estas laimėjo 3,7 sekundėmis ir susigrąžino trečiąją vietą bendroje įskaitoje.
„Sprendimas praeitame (SS6) greičio ruože pasirinkti šlapiai kelio dangai skirtas padangas ant vis labiau džiūstančios dangos visiškai nepasiteisino, todėl šį kartą tos pačios kvailos klaidos nekartojome. Nors ir buvau greičiausias SS7, toliau ieškosiu būdų patobulėti“, - žurnalistams akcentavo O.Tanakas.
Bendra Kroatijos WRC įskaita po SS7:
Paskutiniame antros ralio dienos greičio ruože (SS8) laimėjęs E.Evansas dar kartą atkirpo iš T.Neuville turėtos persvaros 2,7 sek. ir šeštadienį startuos turėdamas tik 5,7 sek. deficitą. Mūsų laukia itin artima kova dėl pergalės ralyje.
Bendra Kroatijos WRC įskaita po SS8: