Įžvelgia perspektyvas
Didėjant C lygos autokroso varžybų skaičiui ir atsiradus teisėjaujančiųjų žmonių trūkumui, į pirmą susitikimo dalį buvo sukviesti autokroso varžybose teisėjaujantys ir tai daryti besiruošiantys žmonės. Jie čia turėjo parodyti bei atnaujinti savo žinias. Dalindamasis patirtimi A.Bilevičius džiaugėsi, kad autokrosas nemiršta, o nors ir ne taip sparčiai, kaip norėtųsi, tačiau vystosi į priekį.
Antrąją dalį savo sveikinimo kalba pradėjo Kupiškio miesto meras Dainius Bardauskas, linkėdamas nenuleisti rankų vystant autokrosą Lietuvoje ir už jos ribų. Po jo pasisakė Lietuvos autokroso ir ralio kroso komiteto pirmininkas Kazimieras Gudžiūnas.
„2017 metais atsirado diskusija tarp mažųjų autokroso lenktynininkų tėvų ir kroso komiteto, kad būtų sukurta automobilių klasė, kurių variklio darbinis tūris būtų iki 1-o litro ir kuriais lenktyniautų 16-os metų dar neturintys jaunieji lenktynininkai. Jau yra žinoma, kad 2018-ųjų metų sezone šioje klasėje jau dalyvaus 5-6 dalyviai.
Po 3 metus trukusių susitikimų, debatų, darbų ir klaidų pagaliau buvo sukurtos C lygos taisyklės ir techniniai reikalavimai, kurie daugiau ar mažiau tinka jau daugumai organizatorių bei lenktynininkų. Smagu ir tai, kad šias taisykles kaip gerai išdirbtą produktą bendru sutarimu noriai priima latviai ir estai“, – kalbėjo K.Gudžiūnas.
Kazimieras Gudžiūnas priminė, kad 2018 metų sezone yra pasiektas susitarimas tarp Lietuvos, Latvijos ir Lenkijos dėl „Rallycross Baltic cup“, kurių pirmas etapas vyks Latvijos Bikerniekų trasoje liepos 14-15 dienomis, antrasis vyks Lietuvoje, Vilkyčiuose liepos 18-19 dienomis ir trečias – Lenkijoje, Torūnės trasoje spalio 13-14 dienomis. Šios varžybos taip pat sutaps su Lietuvos ralio kroso čempionatu. 2018 m. techninių reikalavimų bus laikomasi pagal šalies Nacionalinius reikalavimus.
Tikslas – vienodos taisyklės
Susitikime taip pat vyko diskusija tarp Lietuvos, Latvijos kroso – ralio kroso komitetų narių ir Lietuvos, Latvijos, Estijos mėgėjų lygos dalyvių ir organizatorių. Kalbėta dėl vienodų taisyklių sukūrimo tarp Baltijos šalių, kad vieni lenktynininkai laisvai galėtų vykti pas kitus dalyvauti pagal vienodas taisykles ir techninius reikalavimus bei su savo šalies licencijomis.
Bendru nutarimu buvo nuspręsta naudoti Lietuvoje jau patvirtintas C lygos varžybų taisykles. Išrinkta darbo grupė dėl taisyklių išvertimo į visas tris Baltijos šalių kalbas. Šiai darbo grupei pagal regionus atstovaus: Aukštaitijai – Saulius Valiukas, Žemaitijai – Margarita Skabeikienė, Kuržemei – Raimonds Kervijs, Žiemgalai – Maris Ozolins. Estijos atstovu buvo išrinktas Udo Jakobsanas.
Susirinkimo pabaigoje, pasinaudodamas proga, Kazimieras Gudžiūnas pakvietė Latvijos ir Estijos sportininkus sudalyvauti Europos autokroso čempionato varžybose, kurios vyks birželio 9-10 dienomis Vilkyčiuose. Šiemet po pertraukos vėl bus organizuojama ir nacionalinė klasė – iki 2 litrų darbo tūrio varikliais ir viena varoma ašimi varomais automobiliais. Prizines vietas čia užėmę sportininkai bus apdovanoti ne tik taurėmis, bet ir piniginiais prizais.