Atidėję renginį vienam savaitgaliui vėliau Pakruojo ASK nariai neprašovė – vasario 4-ąją ledo storis jau pasiekė reikiamą ribą ir ją viršijo. 26 centimetrų ledo sluoksnis leido automobiliais drąsiai lipti ant ledo, o šia proga pasinaudojo gausus būrys dalyvių. Galbūt jų buvo kiek per daug ir organizatoriams reikėjo pagalvoti sumažinti dalyvių skaičiaus limitą.
Tiesa, kur kas daugiau klausimų kėlė teisėjų komandos daromos pertraukos tarp važiavimų, dėl kurių degė brangus šviesaus paros meto laikas. Galiausiai sutemus važiavimus teko stabdyti, mat lenktyniauti ant ledo tapo pavojinga.
Pirmuoju signalu tapo tai, jog į startą stojęs keturratis iškart po to užkliudė slystelėjusią teisėją.
Merginą apžiūrėjo medikai, rimtų sužalojimų nustatyta nebuvo, tačiau siekiant saugumo, renginys buvo baigtas taip ir nesurengus finalinių važiavimų. Dalyviai apdovanoti pagal dviejų įskaitinių važiavimų laikų sumą.
O važiavimai čia buvo išties įspūdingi. Ledą skrodė keturračiai ir krosiniai motociklai, standartiniai ir sportiniai automobiliai, dangą šlifavo savadarbės ir sportinės dygliuotos padangos.
Kadangi vyko grupiniai startai, neišvengta ir kontaktų. Tai varžyboms įnešė papildomo žavesnio. Aišku, dalyviams trūko daugiau važiavimų, tačiau varžybose jau taip būna – daugiau laiko praleidi ant kranto kepdamas mėsą, nei sukdamas ratus ledu.
Iš viso dalyviai varžėsi net dešimtyje klasių, priklausomai nuo vairuojamos technikos ar padangų pasirinkimo. Savo jėgas atskiroje įskaitoje galėjo išbandyti ir moterys.
Jų įskaitoje triumfavo nuolatinė įvairių autosporto varžybų dalyvė, retai liekanti be taurės, Gabrielė Aleksynaitė, kuri čia buvo greičiausia ir užtikrintai nugalėjo. Už jos atitinkamai išsirikiavo dukra ir mama – Aistė Stulgytė ir Virginija Stulgienė, kurios automobilių sporte taip pat nebe naujokės.
Keturračių nedygliuotomis padangomis įskaitoje triumfavo svečiai iš Latvijos. Pirmąją ir antrąją vietas pasidalino atitinkamai Ronalds Ramis ir Ritvars Ramis. Į lyderių trejetą prasibrovė ir Artūras Kaleinikovas.
Keturračių dygliuotomis padangomis klasėje nugalėtoju tapo Evaldas Bujauskas ir jo dubleris Arūnas Šukys. Antrą poziciją iškovojo Ernestas Melnikavičius, o trečią – Justinas Sireikis. HOBI įskaitoje laimėjo Gediminas Jomantas, antras buvo Darius Moderis, trečias – Erikas Račiūnas. Tiesa, šioje klasėje buvo kiek sumaišyti apdovanojimai.
Automobilių klasėje, kur dalyviai lenktyniavo priekine varoma ašimi ir padangomis be dyglių, laimėjo Edgaras Kurauskas-Kuperis. Antrąją vietą užėmė Mindaugas Keras, trečias finišavo Renatas Armonas. RWD įskaitoje triumfavo Gediminas Krilavičius, už savęs palikęs Gedą Eičiną, Svajūną Mandravicką ir dar būrį kitų lenktynininkų.
AWD klasėje triumfavo autokroso varžybų meistrai. Pirmąją vietą iškovojo Egidijus Kirdeikis, kuris aplenkė analogišku automobiliu lenktyniavusį Paulių Šniuką. Trečiąją vietą išplėšė paprastu dyzeliniu „Volkswagen Golf“ važiavęs ir gana tiksliai lenktyniavęs Egidijus Nevulis.
2WD sport klasėje, kur varančioji ašis buvo nesvarbi, bet padangos buvo dygliuotos, laimėjo Donatas Adomaitis, už savęs palikęs Andrių Puidoką ir Lauryną Petrašką. AWD klasėje su dygliais nugalėtoju tapo „Subaru“ vairavęs Modestas Gedvygas, antrąjį laiką parodė Daivaras Skiotys, o trečiasis apdovanojimas atiteko Vytautui Petraškai.
Laisvojoje klasėje ant ledo geriausiai sekėsi Donatui Karpiui. Nuo jo kiek atsiliko Mantas Vrubliauskas su „Mitsubishi Colt“ ir Laurynas Palionis, vairavęs BMW.