Atrodo, kad VF-24 yra tik modernizuoto VF-23 bolido, kuris pasirodė pernai Ostine, evoliucija. Komanda pratęsė tendenciją, kuri buvo pastebėta praėjusiais metais – kiek aukštesnis šoninių pontonų priekinės dalies išdėstymas, kuris mašinai suteikia daugiau „sunkiasvorės“ technikos bruožų – tai pernai apskritai buvo būdinga visoms komandoms.
Tačiau „Haas“ šią koncepciją išvystė, radiatorius sumontuodama aukštesniame lygyje išilgai centrinės bolido linijos, o saugumo elementų struktūrą, kuri turi sugerti šoninių smūgių energiją, nuleido žemiau.
Tai leido sukurti „skulptūriškas“ šoninių pontonų priekio formas: idėja buvo tokia, kad taip pavyko kokybiškiau nukreipti oro srautą, kurio viena dalis eina šalia radiatorių ortakių, o kita – išilgai bolido dugno kraštų. Taip sukuriami oro sūkuriai prie šoninių pontonų apatinės dalies.
Kuo stipresni šie sūkuriai, tuo efektyviau veikia mašinos dugno kraštai, gerindami oro srauto kokybę tarp galinių ratų ir difuzoriaus. Visa tai didina prispaudžiamąją jėgą, generuojamą bolido dugno galinės dalies.
Pakeista radiatorių padėtis byloja apie padidėjusį viršutinio ortakio oro srauto tūrį, kuris išdėstytas ant motoro gaubto.
Visi šie VF-24 pakeitimai yra labai panašūs į tuos, kuriuos „McLaren“ pristatė pernai Austrijoje, o Singapūre tai atkartojo „Alfa Romeo“, „AlphaTauri“ ir „Alpine“. Todėl naujas „Haas“ bolidas yra labai panašus į kitų komandų mašinas, kurias jos naudojo 2023 m. pabaigoje, o šoniniai pontonai yra yra mažiau panašūs į pernai metų „Ferrari SF-23“ analogiškus elementus.