Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kurdamas Dakaro ralio bolido dizainą Antanas Juknevičius prisiminė savo studijas

Dažnas Antaną Juknevičių pažįsta kaip lenktynininką, nevengiantį automobilinių iššūkių, ir retas kuris žino, kad sportininkas įgijęs grafikos dizainerio specialybę, tad jo žinios kasmet „įdarbinamos“ kuriant komandos automobilio dizainą.
Antanas Juknevičius savo automobiliui pasirinko žarijų spalvą
Antanas Juknevičius savo automobiliui pasirinko žarijų spalvą / Komandos nuotr.

Dakaro ralio bolido dizaine, sako Vilniaus Dailės akademijoje studijavęs grafikos dizainą sportininkas, kaip tikrame grožio konkurse svarbi kiekviena detalė – nuo kėbulo spalvos iki menkiausio grafinio elemento partnerių logotipo.

Pirmiausia A.Juknevičius lenktynių automobiliui pasirinko žarijų spalvą. Ši išgauta automobilį apklijavus plėvele, mat, aiškina sportininkas, lenktyniaujant ekstremaliomis sąlygomis, automobilio paviršius turi atlaikyti temperatūrų svyravimus, šakas, akmenis ir kitus iššūkius.

„Be to, man ypač patiko ir pasirinktos plėvelės savybė atspindėti šviesą. Ten, kur aplinkui vyrauja dykumų kraštovaizdis, saulės spinduliai atsimuša į automobilio kėbulą ypatingu kampu, o tai sukuria labai specifinį įspūdį“, – aiškino A.Juknevičius.

Jis pabrėžė, kad lenktyninio automobilio apklijavimo procesą patikėjo lietuviams „Speed-styling“, kurių darbas čempionate „World Wrap Masters Europe“ buvo įvertintas aukso medaliu.

Pasak jo, dizainui skiriamas didelis dėmesys, mat šiame sporte išsiskirti išvaizda būtina, kitaip žiniasklaidos dėmesio sulaukti nepavyks.

„Be žiniasklaidos dėmesio būtų labai naivu tikėtis partnerių susidomėjimo, o be jo surinkti reikiamų lėšų vien tam, jog galėtum sėkmingai startuoti Dakare, praktiškai neįmanoma. Galima sakyti, jog taisyklės mažai kuo skiriasi nuo grožio konkursų pasaulyje vyraujančių tendencijų. Daugiausiai dėmesio gauna tie, kurie atrodo geriausiai“, – aiškino sportininkas.

Anot jo, ne mažiau svarbi ir bendra estetika, mat pasirinkti elementai naudojami visos komandos, gerbėjams skirtoje atributikoje, todėl kasmet dizainui skiriama labai daug dėmesio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?