SASK klubas ir nenuilstantis jo vadovas Vygintas Šuminskas kiekvienais metais minimalią lietuvišką žiemą išnaudoja taip maksimaliai, kad kiti varžybų organizatoriai į šio klubo renginių skaičių gali žvelgti su pavydu.
SASK šiemet jau surengė trijų etapų „Egzotikos“ treko varžybas. Dukart lenktynės vyko Širvintų hipodrome, o vienąsyk ant Kurėnų ežero ledo. Dalyviai varžėsi sausio 29-ą, vasario 4-ą ir vasario 12-ą dienomis. Po trijų etapų organizatoriai suskaičiavo bendrosios įskaitos taškus ir išaiškino nugalėtojus, kovojusius ne tik tarpusavyje, bet ir su žiemiškomis oro sąlygomis bei slidžia trasų danga.
Beje, visi trys treko etapai buvo įskaitiniai, tad čia buvo svarbu ne tik surinktų taškų skaičius kažkuriame etape, bet stabilus balų rinkimas visuose trijuose etapuose. Tuo puikiai įsitikino AWD įskaitos pirmosios vietos nugalėtojas Justas Paškevičius su „Audi Coupe“.
Vyras nelaimėjo nė vieno etapo, tačiau dėl stabilaus dalyvavimo pelnė pirmąją vietą bendroje įskaitoje ir surinko 25 taškus. Antrą vietą užėmė pirmą ir trečią etapus laimėjęs, tačiau antrąjį praleidęs Vidmantas Jankūnas su „Mitsubishi Lancer EVO“. Jis serijos lyderiui pralaimėjo vienu tašku. Trečios vietos prizininku tapo „Audi 80” vairavęs Vytautas Noreika.
RWD įskaitoje niekam vilčių nepaliko visuose etapuose sudalyvavęs ir du iš jų laimėjęs Vytautas Bareckas su BMW. Jis surinko 29 taškus ir 9 taškais aplenkė antroje vietoje likusį šios serijos organizatorių Vygintą Šuminską, kuris trasomis lėkė kiek neįprastu autosporte „Kia“ visureigiu. Trečiąją vietą užėmė Gedeminas Bačėnas, surinkęs 11 taškų.
FWD klasėje pagyrimų vertas jos nugalėtojas Algirdas Urbonas, vairavęs „Mitsubishi Colt“ ir triumfavęs dviejuose iš trijų etapų. Jis už savęs paliko antros ir trečios vietos prizininkus – Artūrą Lipavičių ir Valdą Tamoliūną.
„History“ įskaitoje dalyviai varžėsi istoriniais VAZ automobiliais, o greičiausiu šioje įskaitoje tituluotas Adomas Petrovas. Antrą vietą užėmė vieną etapą laimėjęs Gintautas Tarasevičius, o trečioje vietoje seriją baigė Gedeminas Bačėnas.
Ne taip gausiai dalyviai rinkosi į įskaitas, kurioje buvo naudojamos sportinės padangos. „2WD sport” įskaitoje po vieną etapą laimėjo ir vienodą skaičių taškų surinko bei pirmą ir antrą vietas pasidalijo Vygintas Šuminskas ir Paulius Reisas. Markas Judzentavičius užsitikrino trečiąją vietą.
„4WD sport“ įskaitoje triumfavo „Ekroso“ komandos atstovas Jonas Sereika, kuris už savęs paliko „Greičio svajonės“ narį Tadą Petronį bei „EVS Racing Team“ pilotą Vidmantą Jankūną.
„Ledo lenktynėse“ – dar vienas etapas
Nors treko varžybų serija jau pasibaigė ir prizininkai gali džiaugtis pasiekimais, tačiau SASK renginiai tuo nesibaigia. Šį savaitgalį ant to paties Kurėnų ežero surengtas ir antrasis „Ledo lenktynių“ etapas, o artėjantį šeštadienį planuojamos ir trečiosios šios serijos varžybos.
„Ledo lenktynės“ nuo treko skiriasi tuo, jog dalyviai čia važiuoja ne ovalo formos, bet vingiuota trasa, kuri turi greitų, lėtų, aštrių posūkių ir net „Joker“ ratą. Vieno rato ilgis – net 3,5 km.
„AWD Sport“ įskaitoje laimėtoju tapo geriausiai pasirodęs Vidmantas Jankūnas su „EVO“. Jis už savęs paliko du „Subaru“ vairuotojus – Vladislavą Stechą ir Jurijų Zdanovičių.
„FWD Sport“ klasėje pripažintas Donatas Adomaitis, aplenkęs Vygintą Šuminską ir Valdą Tamoliūną. Galine ašimi varomų ir dygliuotas padangas naudojusių dalyvių gretose geriausiai pasirodė Mažvydas Pažūsis. Nuo jo kiek atsiliko ir antroje vietoje finišavo Aurimas Buteikis. Trečiasis – Valdas Vindžigelskis.
Prizus čia taip pat išsidalijo ir nedygliuotomis padangomis važiavę sportininkai. Dar vieną taurę išsivežė Vidmantas Jankūnas. Antrąją vietą užėmė „Passatą“ vairavęs Simonas Kazbaras. Trečią poziciją iškovojo Justas Paškevičius.
FWD grupėje nugalėtoju tapo Algirdas Urbonas, vairavęs „Mitsubishi Colt“. Antrąja pozicija džiaugėsi Valdas Tamoliūnas, o trečia vieta atiteko Artūrui Lipavičiui. Galine ašimi varomų automobilių įskaitoje triumfavo Valdas Vindžigelskis, antras – Vytautas Kupstaitis, o trečioje vietoje finišavo Lukas Banevičius.