Kai kas net apgailestavo, kad visos treniruotės vyksta sausu oru, kai asfalto danga irgi sausa, normaliai įšilusi. Taigi, jubiliejinių, 20-ųjų lenktynių dalyviams sąlygos ko ne idealios.
O kas bus, jei per šeštadienio lenktynes prakiurs dangus?
Tačiau nuogąstauti neverta: sportininkai pasirengę bet kokiems iššūkiams.
„Treniruotes vertinu kaip apšilimą – reikia geriau susipažinti su trasa, pasitikrinti techniką. Oro sąlygos mums įtakos neturi – visiems jos vienodos. Jeigu lauke bus karšta – automobilyje dar karščiau, o jei lis lietus – bus smagu. Mūsų tikslas lenktynėse – pergalė TCR klasėje, kurioje automobiliai ganėtinai vienodi, todėl laukia labai įdomi kova. Bendroje įskaitoje konkrečių tikslų neturime – su tokiais automobiliais kaip „Porsche“ negalime lygintis greičiu, tačiau netrukus pamatysime, kas kaip pasiruošę maratoninėms lenktynėms,“ – kalbėjo „Skuba Racing Team“ komandos atstovas Džiugas Tovilavičius, su ekipos draugais vairuojantis „Volkswagen Golf TCR“.
Pirmosios treniruotes pradėjo sąlyginai silpnesnius automobilius turinčios komandos, tačiau bene visų jų sportininkai važiavo gerokai greičiau, nei vakar.
Spartą ir vėl diktavo „Telšių statybos“, kurios sportininkai pilotuoja BMW M3, ekipa. Jos atstovas Mantas Jurgaitis greičiausiąjį ratą apsuko per 1 min. 15,008 sek. išvystydamas 128, 722 km/val. vidutinį greitį.
Antrą rezultatą pademonstravęs Manto kolega Rokas Steponavičius buvo tik keliomis dešimtosiomis sekundės dalimis lėtesnis (1 min. 15,343).
Trečias rezultatas priklauso BMW M3 vairavusiam „Techninis projektas – Viada“ komandos lenktynininkui Giedriui Notkui – 1 min. 16,784 sek.
Vairuojantys galingesnius automobilius antrosios treniruočių grupės dalyviai važiavo dar greičiau.
Čia geriausią laiką su „Porsche 911 GT3 Cup“ užfiksavo „Circle K MilesPlus Racing Team“ komandos lenktynininkas Julius Adomavičius (1 min.11,911 sek.)
Julius tik akimirka buvo lėtesnis už vakar spartą diktavusį ekipos draugą Joną Gelžinį, greičiausiąjį ratą apsukusį per 1 min. 11,831 sek.