– Laurynai, kokias ambicijas puoselėjote važiuodami į Europos ralio čempionato etapą Estijoje?
– Kadangi vis daugiau dėmesio skiriame ralio varžyboms, norėjome dalyvauti Europos ralio čempionate. Jei būtų ralis trukęs iki sekmadienio, ralio krosą Vilkyčiuose netgi būčiau praleidęs. Didelių tikslų neturėjome, tiesiog norėjome pasiekti finišą ir pasitreniruoti. Ralyje esu dar naujokas, todėl pagrindinis tikslas – pasiekti finišą. Labai daug praktikos duoda tie estiški keliai, tramplinai, posūkiai tramplinuose.
– Kaip sekėsi Estijoje?
– Savo klasėje likome paskutiniai. Klasėje startavo 13 automobilių, varžybas baigė 8 automobiliai. Antrą ralio dieną startavome pagal „Super rally“ taisykles, nes pirmą dieną turėjome incidentą.
Šeštame greičio ruože, po šuolio per trampliną 130 km/h greičiu, automobilis leidosi kiek per stačiai, todėl nusileisdami sudaužėme radiatorių. Nebegalėjome važiuoti toliau, todėl 7,8 ir 9 greičio ruožai liko neįveikti. Susitvarkę gedimus startavome kitą dieną.
– Spėjote dalyvauti ir ralio kroso varžybose Vilkyčiuose?
– Pasibaigus raliui iš karto skubėjome į Vilkyčius. Bandžiau automobilyje pamiegoti, bet taip ir nepavyko, „arklio“ miegu pasnaudžiau, aplink visus garsus girdėdamas. Pačiuose Vilkyčiuose porą valandų snūstelėjau ir sėdau į automobilį lenktyniauti.
– Vilkyčiuose sekėsi kur kas geriau nei Estijoje?
– Vilkyčiuose užėmiau pirmą vietą. Net nesitikėjau, kad taip lengvai pavyks tą padaryti. Važiavau pernykštėmis padangomis. Laimėjau abu važiavimus. Trečiame važiavime stabdžiai dingo, prasitrynė į kėbulą stabdžių žarnelė, tačiau sugebėjau finišuoti ketvirtas iš dešimties dalyvių.
Vėliau pusfinalyje padariau klaidą, apsisukau paskutiniame posūkyje ir mane pralenkė latvis Artis Baumanis su „Peugeot 206“. Finale startavau iš antros eilės ir, manau, pasirinkau neblogą taktiką. Kaip vėliau sakė komandos draugai, finale važiavau be jokios konkurencijos. Nebepalikau šansų niekam.
– Ar spėjate persiorientuoti tarp skirtingų automobilių ir varžybų?
– Ir „Lada“ ir „Ford Fiesta“ – panašūs automobiliai. Abu varomi priekine ašimi. Nedaug kuo jie ir skiriasi. Galima sakyti, kad Estijoje pasidariau gerą treniruotę prieš Vilkyčių ralio krosą.
– Kokie artimiausi planai?
– Jau artėjantį savaitgalį Rygoje esančioje ralio kroso trasoje „333“ vyks ketvirtasis Šiaurės Europos zonos šalių (NEZ) čempionato etapas. Stengsiuosi parsivežti taurę ir iš ten.