Trečioji diena
Trečiąją „Ladoga 2015“ dieną organizatoriai surengė 24-ių valandų iššūkį visureigių vairuotojams.
Galiu drąsiai teigti, kad šiandien vyksta atranka.
„Gana lepinti. Šios dienos, tiksliau paros, trasai įveikti skriame 24 valandas. Žinoma, bus tokių, kurie pasirodymą baigs anksčiau, nes bekelė šiandien parodys tikrąjį savo charakterį. Galiu drąsiai teigti, kad šiandien vyksta atranka. Nepakankamai pasiruošę pasitrauks, o likusiųjų kova persikels į kitą lygį.“, – prieš trečios dienos startą pasakojo organizatorius J.Ovščinikovas.
Šių metų varžybose dalyvaujantys vokiečiai įspūdžiais dalijasi su itin dideliu entuziazmu ir smagiu nusiteikimu.
„Nelengva, nors oras ir lepina. Saulei šviečiant kova purvuose malonesnė. Dar patinka tai, kad mes bandome išgyventi Rusijoje, kur taip dažnai liekame nesuprasti. Kalbu ne apie organizatorius, varžybas ar gyvenimą stovykloje. Į tokias situacijas patenkame, kai tiesiog sustojame parduotuvėje ko nors nusipirkti“, – kalba vokietis Stefanas Frenzevas.
Per visureigių poilsio dieną didieji išbandymai persikels motociklininkams. Antradienio taškų skaičius specialiame greičio ruože yra penkis kartus didesnis nei šiomis dienomis. Tai reiškia, kad dienos rezultatą gali pakirsti gaunamos baudos minutės už praleistus ar nepaimtus taškus.
Pirmadienį Aidas Bubinas ir Mindaugas Aškelėnas parodė itin gerą rezultatą ir šoketelėjo į penktąją vietą. Nuo ketvirtoje vietoje važiuojančių rusų V.Pusnojaus ir V.Cykanovo lietuviai atsilieka 22 minutėmis.
TR1 įskaitoje važiuojančių lietuvių ekipažo „Toyota Land Cruiser 70“ užklupo techniniai nesklandumai – variklio gedimas.
Ketvirtoji diena
Pirmosiomis dienomis užliūliavę organizatoriai galiausiai praskleidė „Ladogos“ varžybų šydą ir parodė, kaip sudėtinga čia gali būti. Jono, Tomo ir Pavelo „Toyota Land Cruiser 70“ vis dar neištraukta iš pelkės, tyliai tuno ir laukia savo evakuatoriaus.
Pliaupiantis lietus it aptikti meškų pėdsakai nesukūrė romantikos ir jaukumo, bet paryčiais atkeliavusi pagalba su maistu ir sausais rūbais pažadino ekipažo narių entuziazmą.
Kitų lietuvaičių ekipažai stabiliai neapleidžia savo prozicijų. „Proto“ įskaitoje R.Malaiška ir V.Paškevičius su BBR-3 laikosi penktoje vietoje, o A. ir V.Dzikevičiai su TRT-Evo įsitvirtino aštuntoje.
Tuo metu motociklininkai Aidas Bubinas ir Mindaugas Aškelėnas sėkmingai kopia į viršų įskaitos lentelėje. Išbandę Karelijos regiono miškų smėlį, akmenis ir pelkėtus kelių pravažiavimus šiandien dienos trasoje finišavo treti.
Belieka tik tikėtis, kad navigacijos įgūdžiai nepavedė ir jiems pavyko surinkti visus šiandienos taškus. Anot Aido Bubino, samanoti ir po visą naktį pliaupusio lietaus slidūs akmenys norėjo, bet nesugebėjo nuslopinti lietuvių pasiryžimo važiuoti ne tik greitai, bet ir techniškai.
Specialiame greičio ruože motociklininkams prisėsti nebuvo kada – purų smėlį keitė slidūs akmenys, kurie netikėtai peršokdavo į pelkėtas ir molingas balas. Permainingas kelias įdarbino fiziškai, o gausus taškų skaičius pažadino visus pojūčius ir įjungė aukščiausią aplinkos suvokimo pavarą.
Varžybos dar tik įpusėjus, o motociklininkų komanda puikiai dirba kartu. Belieka palaikyti ritmą ir kryptingai judėti aukštyn.