Be kita ko, pakeitus šį elementą, visureigio pakaba tapo silpnesnė, kadangi standartiniai pusašiai mechaninėmis savybėmis nusileidžia tiems, kurie buvo sumontuoti lenktynių pradžioje. Taigi, pasunkėjus važiavimo sąlygoms, ekipažas priėmė sprendimą mažiau rizikuoti ir važiuoti kiek atsargiau.
B.Vanago ir S.Jurgelėno komandai penktajame „Ladoga“ greičio ruože pasitaikė ir nuotykių, deja, pakenkusių rezultatams. Turbūt didžiausias jų buvo važiavimas per savadarbį tiltą, pastatytą pačių dalyvių virš per pelkę tekančio upelio. Šio upelio gylis buvo 2,5 metro, o kadangi daugumos ekipažų technika yra daug platesnė už „Jimny“, tiltelio gabaritai ne itin tiko sportininkų iš Lietuvos visureigiui. Dėl šios priežasties sklandžiai pravažiuoti tilto nepavyko ir automobilis atsidūrė upelyje.
Vis dėlto, viskas pasibaigė laimingai – „Suzuki“ buvo ištrauktas kitų dalyvių, o kiek patobulinus „statinį“, ekipažas sėkmingai įveikė pelkę.
Problemos ties tuo nesibaigė: vėliau greičio ruože Benediktui su Sauliumi teko keisti ratą, o po finišo paaiškėjo, kad visureigis liko ir be stabdžių, nes vienoje iš sunkiai pravažiuojamų vietų trūko stabdžių skysčio žarnelė.
Įvairūs nesklandumai susidėjo į tai, kad šios dienos rezultatas nebuvo įspūdingas: penktąją dieną pasiekta simbolinė 13 pozicija greičio ruože tryliktame „Ladoga“ maratone savo klasėje. Šeštasis ruožas bus įdomus tuo, kad lenktynės vyks per kopas bei smėlynus.
Kalbant apie oro sąlygas, galima drąsiai teigti, kad kol kas jos dalyvių tikrai nelepina – visą penktąją maratono dieną lijo ir buvo 9 laipsniai šilumos.