Nors tokiems greitiems ruožams prasidėjus atrodė, kad visureigiui standartiniu varikliu nepakanka greičio ir traukos, situacija nebuvo tokia pesimistiška kaip manė komanda. Jei rezultatas ir buvo kiek netikėtas, tai per šeštąją dieną komandos stovyklą pasiekė kita džiugi informacija: susumavus vakar dienos rezultatus paaiškėjo, kad kai kurie ekipažai nesurinko nurodytų GPS taškų, todėl automatiškai nusirito žemyn. TR1 klasės turnyrinė lentelė pasikeitė kardinaliai: šių varžybų debiutantai – B.Vanagas su S.Jurgelėnu dabar užima antrąją vietą savo klasėje! Pirmauja ekipažas iš Estijos – Toomas Kaerpas ir Are Vestas.
Tiesa, kol kas lietuvių komanda dar nedžiūgauja, kadangi ruožo rezultatų apskundimui dalyviai turi 24 valandas. Jei bus skundų, klasifikacija gali keistis, taigi galutinių ruožo rezultatų dar teks palūkėti. Kaip bebūtų, pasiekimas neabejotinai pakėlė ekipažo kovinę dvasią, todėl tolimesniuose ruožuose lietuviai pasirodys su dar didesniu entuziazmu ir motyvacija.
Šeštosios dienos varžybose lietaus „dušas“ liovėsi – šaltą ir vėjuotą dieną pagardino tik protarpiais iškritę krituliai. Iš 175 startavusių ekipažų tikslo link juda net 160, o pačių dalyvių meistriškumas žmogui ir technikai sudėtingose varžybose auga kaip ant mielių. Ypač daug mokytis tenka neturintiems patirties lenktyniavime apie Ladogos ežerą, tačiau kai kurie pasiekia išties puikių rezultatų. Tai TR3 klasėje jau įrodė Sergejus Chalzevas ir Dmitrijus Ovčinikovas bei Vanago/Jurgelėno ekipažas, besivaržantys TR1 gretose.