Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Laidoje „Gazas&Stabdis“ Rokas Baciuška skaičiavo 5 tūkst. Eur ir patvirtino: startuos pasaulio čempionate

Du kartus iš eilės išrinktas Lietuvos metų lenktynininku Rokas Baciuška penktadienį atskleidė savo naujo sezono planus. Jis buvo pakviestas į naujai sudarytą komandą ir toliau kovos Pasaulio ralio-kroso čempionate.

Laida „Gazas&Stabdis“ nuo šiol 15min bus transliuojama kiekvieną ketvirtadienį. Jos vedėjai – lenktynininkas Aras Kalėda ir žurnalistas Žilvinas Pekarskas. Temos – apie autosporto įdomybes ir ryškiausias asmenybes.

„GCK UNKORRUPTED“ – taip vadinsis naujoji Roko komanda. Šios komandos savininkas – keturis kartus Pasaulio freeride kalnų slidinėjimo čempionas, Dakaro legenda, automobilių sporte puikiai žinomas prancūzas Guerlainas Chicheritas (Guerlain Chicherit).

GCK nuotr./Rokas Baciuška ir Guerlainas Chicheritas
GCK nuotr./Rokas Baciuška ir Guerlainas Chicheritas

Šiais metais prancūzas savo komandą išskyrė į dvi. Pirmoji – „GCK Unkorrupted“ bus sudaryta iš dviejų sportininkų – Guerlaino Chicherito ir Roko Baciuškos. Jie lenktyniaus „Renault Clio R.S. RX“ automobiliais.

Milžiniški biudžetai

Kaip 15min sakė Rokas Baciuška, visą sezoną važiuoti „Megane RS RX“ komandos sportininkui kainuoja apie 1,2 mln. Eur. Lenktyniauti „Clio“ – šiek tiek pigiau.

Visą sezoną važiuoti „Megane RS RX“ komandos sportininkui kainuoja apie 1,2 mln. Eur.

Mašinos, palyginus su pernai metais smarkiai patobulintos, o komandos savininkas tikisi, kad jos nustebins ir konkurentus, ir žiūrovus. Sumontuotas naujas galingesnis „Oreca“ variklis, dabar juose naudojami BOS amortizatoriai, gerokai sumažintas automobilio svoris. Guerlainas daug tikisi šiemet ir iš Roko Baciuškos.

Speciali užduotis

Viešėdamas 15min laidoje „Gazas&Stabdis“, Rokas kalbėjo ne tik apie artėjantį RX čempionatą. Jis gavo ralisto Aro Kalėdos užduotį. „Pirmoko iššūkio“ tikslas – iš lenktynininko lūpų išgirsti konkretų receptą, kaip su 5000 Eur kišenėje pradėti važiuoti – nesvarbu kurioje autosporto disciplinoje: F1, ralyje, žiede, krose, kartinguose ir pan.

Luko Balandžio / 15min nuotr./ Rokas Baciuška, Aras Kalėda, Žilvinas Pekarskas
Luko Balandžio / 15min nuotr./ Rokas Baciuška, Aras Kalėda, Žilvinas Pekarskas

Kaip Rokas siūlo panaudoti šiuos pinigus ir nuo ko pradėti? Kurią autosporto šaką rinktis? Sužinosite pasižiūrėję laidą:

VIDEO: Premjera: laidoje apie autosportą „Gazas&Stabdis“ – Rokas Baciuška ir istorinė žinia

Komandos savininko pasitikėjimas

„Labai tikiu šiuo jaunuoliu. Jis ne tik puikus žmogus, bet ir žvėriškai greitas lenktynininkas. Pernai visi pamatė, koks greitas gali būti Rokas, o šiemet manau mes abu priversim paprakaituoti savo konkurentus. Mes važiuojame tam, kad sugadintumėm savaitgalį ne vienam savo konkurentui,“ – sako G. Chicherit.

Dvidešimtmetis lietuvis Rokas Baciuška prancūzo akiratyje kiek netikėtai atsidūrė pernai, kai Rokas sezoną tęsė jo komandoje. Nuo to laiko tarp dviejų sportininkų, nepaisant jų amžiaus skirtumo, užsimezgė labai šilti ir draugiški santykiai, kurie tęsiasi ir toliau.

„Po pakiliai pasibaigusio praėjusio sezono iš karto pradėjome dėlioti kitų metų planus. Nenorėjau lenktyniauti su bet kuo, o važiuoti aukščiausio lygio komandoje reikia labai didelio biudžeto. Visą žiemą sunkiai dirbome, kad galėčiau sėsti į konkurencingą automobilį. „Clio“ gal ir nebus pats geriausias ginklas kovojant dėl aukščiausių vietų Pasaulio čempionate, bet tai turbūt geriausias kompromisas tarp mūsų galimybių ir technikos pajėgumo,“ – pasakoja R. Baciuška, kuris antrus metus iš eilės atstovaus prancūziškai komandai.

GCK nuotr./UNKORRUPTED komandos ženklas
GCK nuotr./UNKORRUPTED komandos ženklas

Praėjusių metų trikdžiai išėjo į gera

Praėjęs sezonas Rokui prasidėjo kiek netikėtai, kai po pirmų dviejų lenktynių jis turėjo skubiai pakeisti komandą. Bet į metų pabaigą viskas ėjosi vis geriau, o etapai Prancūzijoje ir Latvijoje įrodė, kad Rokas yra vienas greičiausių čempionate.

2018 metų Europos čempionas S1600 klasėje pernai Rokas penkias lenktynes važiavo su GCK komandos automobiliais ir iš karto tapo greičiausiu komandoje. Jis pirmą kartą GCK komandai pelnė pergalę kvalifikacijoje, o po pirmos lenktynių dienos ir Prancūzijoje, ir Latvijoje pirmavo bendroje rikiuotėje. Šiais metais Rokas nori pasiekti kur kas daugiau.

RX pasaulio čempionato startas – jau balandžio mėnesį

„Esu labai laimingas, kad susitarėme su Guerlainu. Jis manimi labai tiki ir padarysiu viską, kad tą pasitikėjimą pateisinčiau. Mes su šia komanda turime daug planų ir žiūrime ne tik į šiuos metus, bet daug toliau,“ – sako Rokas Baciuška.

Šiais metais Rokas Baciuška kovos ne tik asmeninėje įskaitoje, bet kartu su Guerlainu sieks prizinės vietos savo naujajai komandai GCK UNKORRUPTED. Abu sportininkai neslepia – jų tikslas tik aukščiausios pozicijos tiek komandinėje, tiek ir asmeninėje įskaitoje.

„Noriu padėkoti visiems savo rėmėjams ir ypatingai savo tėčiui, kurio pastangomis aš galiu siekti aukščiausių tikslų,“ – sako Rokas Baciuška.

Lietuvis iš karto po Naujųjų metų pradėjo intensyvią testų programą Prancūzijoje, Suomijoje ir Portugalijoje. Artimiausiomis dienomis laukia dar bent treji testai. Komanda puoselėja dideles viltis, todėl ruošiasi naujam sezonui itin intensyviai.

Pirmasis Pasaulio ralio-kroso čempionato etapas prasidės Barselonoje balandžio 14-15 dienomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?