Šeštadienį Ladogoje startavo paskutinis greičio ruožas, užbaigęs savaitės trukmės varžybas. Po gautos laiko baudos ir techninių problemų lietuvių ekipažą nuo pirmosios vietos skyrė daugiau nei
pusės valandos deficitas. Anot B.Vanago, diena buvo be galo sunki: teko važiuoti aukštomis uolomis bei tarp jų esančiais siaurais tarpekliais.
Kaip visada netrūko ir sunkiai išvažiuojamų pelkių. Nors technikai teko nelengvi išbandymai, šįkart „Suzuki Jimny“ automobilis savo darbą atliko be priekaištų.
Nors geriausią greičio ruožo įveikimo laiką parodė B.Vanagas su Š.Palioku, tačiau pagrindiniai varžovai – Aleksejaus Sergejevo ir Aleksejaus Korotkajevo duetas su „Toyota Land Cruiser“ atsiliko tik 11 minučių. Tokia persvara buvo nepakankama susigrąžinti pirmajai pozicijai, taigi, kaip ir pernai metais pelnyta antroji vieta. 2009-aisiais ekipažo šturmanu buvo Saulius Jurgelėnas.
B.Vanagas minėjo, jog iškart po finišo susilaukė sveikinimų iš kitų lenktynininkų bei žiūrovų. Daugelis jų teigė, kad visą maratono laiką lietuviai buvo jų favoritai. Anot lenktynininko, tai buvo malonus siurprizas, kadangi dažniausiai simpatijų susilaukia Rusijos atstovai.
Pasidžiaugęs, kad pavyko sėkmingai pasiekti finišą, B.Vanagas paminėjo, kad šiek tiek gaila dėl nepalankiai susiklosčiusių aplinkybių, tačiau toks jau yra automobilių sportas.
Susumavus aštuonių dienų pasiekimus, Lietuvos ekipažas TR1 klasėje tarp keturiolikos čia startavusiųjų dalyvių laimėjo septynis greičio ruožus iš dešimties, viename buvo antri, o dviejuose kamuojami techninių problemų užėmė ketvirtąsias vietas.