VISOS DAKARO NAUJIENOS IR REZULTATAI
Antradienis buvo itin nesėkmingas Lietuvos keturratininkui, kuris po dviejų greičio ruožų pirmavo savo klasėje. Dėl lūžusios rato stebulės L.Kancius sustojo ir nebegalėjo tęsti lenktynių.
Grįžęs į bivaką sportininkas sakė pagalvosiąs, ar jam dar verta tęsti Dakarą ir laužyti savo keturratį, ar geriau šiemet trauktis.
Organizatoriai skyrė jam solidžią baudą – iš pradžių buvo nurodoma, kad tai aštuonios valandos, paskui, kad daugiau nei dvigubai tiek.
Pasakodamas apie antradienį, Laisvydas sakė, kad važiavosi labai gerai nuo pirmų kilometrų, vieta galėjusi būti tikrai viena iš pirmųjų.
„Nuvažiavus 100-120 km įvažiavome į kopas ir tiesiog visiškai mažas tramplinukas, mažas šuoliukas ir lūžo stebulė. Ir tiek.
Toks gedimas, neturėjau dalių, negali numatyti to. Ryšio nebuvo, o ir neleistina tokia pagalba, teko skambinti organizatoriams. Tai pirmiausia išskraidino mane, tada ir keturratį iš dykumos“, – nusivylimo neslėpė sportininkas.
Anot jo, galimybės tokios – suteikiama džokerio teisė sugrįžti į Dakarą, kai skiriamas tam tikras kiekis valandų baudos, turėjo būti lyg aštuonios, bet dabar jau susumavus visas nuobaudas lyg ir 20 ar net 21.
„Galima startuoti rytoj, aišku, iš paskutinės vietos. Ir kaip sakau – su 20 valandų bauda, be teisės, kad tu įveiksi Dakarą. Be medalio. Pravažiuoti gali, bet nesiskaitys, kad esi įveikęs Dakarą. Tai nedidelis nuostolis, bet nuotaikos jau ne tos.
Sprendimas yra priimtas. Buvo daug pokalbių ir su šeima, kolegomis, komandoje, kaip elgtis toliau. Sprendimas yra – mes baigiame kovą Dakare. Šitam Dakare tikslas buvo ne pravažiuoti, bet norėjosi pakovoti dėl pirmų vietų, o ne važiuoti 15 ar 20 vietoje, laužyti techniką, pačiam kentėti ir žinoti, kad būsi paskutinis“, – kalbėjo L.Kancius.
Jis teigė, kad rinktis Dakare patirtį jam neatrodo tinkamas sprendimas. Esą patirtį reikia rinkti iki Dakaro. Tad dabar jo sprendimas – važiuoti namo.