Pastaruoju metu Dakaro ralyje dalyvavo vis mažiau keturratininkų. Iš dalies dėl mažėjančios gamintojų iniciatyvos. Nes, pavyzdžiui, dėl sąlygiškai palankių kaštų ir gamyklinių komandų įsitraukimo, ėmė smarkiai augti „Challenger“ arba SSV (T.3 ir T.4) motobagių kategorija. Tačiau pagrindinė priežastis, kaip teigia argentinietis keturratininkas Dakaro veteranas Pablo Copetti, yra organizatorių keliamos sąlygos – patekti į Dakarą darosi vis sunkiau. Ir finansiškai, ir siekiant atitikti ASO organizacijos kriterijus.
Keturratininkai, kita vertus, organizatoriams yra „nepalanki“ kategorija, nes, avarijos atveju, tenka skirti sraigtasparnį technikai iš dykumos pargabenti iki finišo ar bivako. O tai yra papildomos išlaidos, kurių nepadengia dalyviai.